وجدان‌ عمومی مردم در مسئله غزه بیدار بودن آنها را نسبت به حق وباطل نشان می‌دهد، بحث جنایات رژیم صهیونیستی در غزه همه‌ی مردم را فارغ از هرگونه اعتقاد ناراحت میکند و روز به روز برخشم مردم مسلمان برعلیه اسرائیل می افزاید .
کد خبر: ۱۱۶۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ 03 April 2024

تابناک ایلام،امین دانیالی ::غزه در خون خویش ‌غلتان است/دادگاه بزرگ وجدان است/دل من بود زیر بمباران...سوخت جانم، چه جای کتمان است؟/هرطرف نعش طفلی افتاده/دل من مثل کودکستان است

کشتار کودکان و بیگناهان، یا اسارت گرفتن غیر نظامیان در هر نقطه از جهان محکوم است. ولی آنچه به عنوان جنایت جنگی توسط اسرائیل در غزه انجام میشود از نگاه وتوجه مردم جهان اتفاقی ساده وگذرا درحال سپری است. شهادت هزاران کودک وزن بی دفاع فلسطینی وآواره و تخریب منازل مردم مظلوم فلسطین وغزه هنوزنتوانسته وجدان به خواب رفته جامعه جهانی را ازخواب غفلت بیدارکند .

اما غزه این روزها آزمون وجدان های بیدار و خاموش است وجدان هایی که کشتار مردم بیگناه را می بینند ودم برنمی آورند،شهادت کودکان وزنان را فقط نظاره میکنند و درسکوت مطلق فرو رفته اند انسانیت، درجامعه جهانی درخاموشی به سرمیبرد .

مردم غزه بانثار خون خود جهان را بیدار کرده است وزمینه نابودی اسرائیل به دست خود را رقم زده . همه میدانیم که آزادی از دست استکبار تاوان سنگینی دارد واین کودکان غزه ای هستند که جور جامعه جهانی رابه دوش کشیده اند تا رسوایی بین المللی اسرائیل وهمپیمانان آنها رارقم بزنند.

باید گفت مردم غزه پرده از خباثت وخوی وحشیگری استکبار وحقانیت ایران درطول سالها که همواره استکبارجهانی را غده سرطانی جهان وخاورمیانه معرفی کرد برای دنیا آشکارترکرد.

آنچه امروزه در فلسطین وغزه اتفاق می افتد ننگ جامعه متمدن ،وبی عرضگی جوامع سردمدار حقوق بشر است.

وجدان‌ عمومی مردم در مسئله غزه بیدار بودن آنها را نسبت به حق وباطل نشان می‌دهد، بحث جنایات رژیم صهیونیستی در غزه همه‌ی مردم را فارغ از هرگونه اعتقاد ناراحت میکند و روز به روز برخشم مردم مسلمان برعلیه اسرائیل می افزاید .

در غزه اسرائیل دستش را به خون مردم رنگین کرده آنان نسل‌کشی، ویران کردن خانه بر سر خانواده‌ها و کشتن کودکان و مادران را همچون آب خوردن انجام میدهند و این دستاورد بزرگ ناتو، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و نتانیاهوی صهیونیست است.اسرائیل باید چه کار دیگری انجام دهد تا جهان جلوی نسل کشی آنان در غزه را بگیرد.

بشریت ثابت کرد به سوی زوال و نابودی حرکت میکند چراکه نابودگران مروت وجوانمردی وانسانیت به راحتی تسلیحات دست ساز خود را به روی کودکان بی گناه ومادران آزمایش میکنند .اما قطعا حق همیشه پیروز بوده وخواهد شد وچهره باطل برهمه آشکار میشود این وعده الهی است . به امیداین که به زودی جهان شاهد نابودی اسرائیل غاصب خواهدشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار