کد خبر: ۱۱۶۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ 02 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 13 و 14/01/1403 تقدیم حضور می گردد.


--------------------------------------------


تاکيد بر حضور با بينش اطلاعاتي در ماموريت ها 

گروه استان ها- مازندران- فرمانده کل انتظامي کشور حضور با بينش اطلاعاتي توام با آمادگي و هوشياري را رويکرد عملياتي فراجا در سال جديد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "احمدرضا رادان" در جمع معاونان، روساي پليس هاي تخصصي و فرماندهان انتظامي شهرستان هاي تابعه استان مازندران، با برشمردن فضيلت هاي ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماهي است که همه بندگان خدا در اين ماه مهمان سفره الهي اند.

فرمانده کل انتظامي کشور، تصريح کرد: کارکنان انتظامي به دليل برقراري امنيت و آسايش مردم با زبان روزه، در اين ماه از اجر و پاداش بالاتري برخوردارند، چون وظيفه تامين امنيت مردم در جاده ها، شهرها و حتي روستاها برعهده آنان است.

سردار رادان با اشاره به ايام پاياني ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: بايد که با بي خبري از اين ماه عبور نکنيم و حتي به اندازه يک قدم براي آسايش مردم هم از اين ماه بهره ببريم.

بالاترين مقام انتظامي کشور با اشاره به حجم ماموريت هاي انتظامي در سال گذشته، اظهار داشت: برگزاري انتخابات و ساير ماموريت هاي پليس در سال 1402 از مهمترين ماموريت هايي بود که پليس علاوه بر ماموريت هاي ذاتي خود در مقابله با سرقت ها، مقابله با اراذل و اوباش، برقراري امنيت مرزها و ساير ماموريت هاي سازماني موفق عمل کرده  است.

وي با اشاره به کارنامه خوب استان در ماموريت هاي برگزاري انتخابات و از جمله ماموريت تامين امنيت مردم در ايام نوروز، بيان داشت: استان مازندران از نادر استان هايي بوده است که ضمن موفقيت در همه رده هاي ماموريتي  با وجود حجم ورودي و خروجي هاي تردد هاي خودرويي در سطح استان کاهش تصادفات را شاهد بوده است.

سردار رادان با اشاره به وجود همدلي ها بين رده هاي انتظامي استان، اظهار داشت: استفاده درست از ابزارها و تجهيزات هوشمند پليس در اين استان موجب شده تا اين استان به استاني زنده و پويا در اجراي ماموريت ها تبديل شود.

فرمانده انتظامي کل کشور با تاکيد بر توجه به معيشت کارکنان در حوزه تامين مسکن ملکي و سازماني براي آنان اظهار داشت: بايد سعي شود از همه ظرفيت هاي استاني براي تامين مسکن ملکي و سازماني کارکنان در سطح استان استفاده شود.

رادان با تاکيد بر صيانت از کارکنان و توجه به ديانت آنان بر اساس مباني ديني و اسلامي، رعايت انضباط را شرط اساسي در هر اقدامي برشمرد و با تاکيد بر حضور توام با آمادگي همراه با هوشياري در ماموريت ها، اظهار داشت: توجه به قرآن و نهج البلاغه بايد در سطح فراجا فراگير شود.

فرمانده کل انتظامي کشور با بيان اين که در حوزه مديريت ترافيک در جاده ها بايد به صورت پيشدستانه عمل شود، بر مديريت ترافيک در محورهاي مواصلاتي و محورهاي ورودي و خروجي استان به منظور جلوگيري از حجم ترافيک در ورودي و خروجي استان  تاکيد کرد.

سردار رادان با تاکيد بر استفاده از دوربين البسه و تجهيزات هوشمند سازماني در ماموريت ها، اظهار داشت: رويکرد عملياتي پليس در سال جديد با تاکيد بر حضور با بينش اطلاعاتي توام با آمادگي و هوشياري است و در اين ارتباط بايد نگاهمان به موضوعات نگاهي اطلاعاتي باشد.

در ابتداي اين نشست سردار "حسن مفخمي شهرستاني" گزارش از اقدامات و عملکردهاي انتظامي استان در ايام نوروز اشاره کرد و با اشاره با استقرار 14 ايستگاه نوروزي در سطح استان، گفت: ايجاد هم افزايي مطلوب دستگاه هاي دخيل در خدمات رساني سفرهاي نوروزي با پليس، مطالبه گري از دستگاه ها براي کاهش متوفيان در تصادفات و پيگيري چالش هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان از جمله اقدامات پليس در مديريت سفرهاي نوروزي بوده است.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به بکارگيري 594 گشت خودرويي، 102 گشت موتوري و 2 هزار و 406 گشت پياده انتظامي و همچنين 29 گشت امداد و نجات جاده اي تصريح کرد: در مجموع 6 هزار و 16 نفر در گشت هاي نوروزي استان مازندران نقش داشته اند.

وي با اشاره به حضور فعال نيروهاي يگان ويژه انتظامي و نيروهاي درياباني استان در ماموريت هاي نوروزي پليس ادامه داد: بر اساس آمارها در مجموع 22 ميليون و 940 هزارو 349 نفر در اين ايام وارد استان شده اند.

سردار مفخمي با اشاره به کاهش 15 درصدي تصادفات در استان مازندران در اين ايام از کاهش 59 درصدي متوفيان و افزايش 18 درصدي مجروحان ناشي از تصادفات در سطح استان خبر داد.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به رضايتمندي 96 درصدي تماس هاي مردمي با پليس 110 از افزايش 4 درصدي تماس هاي مردم با پليس 110 در نوروز امسال خبر داد و گفت: در بحث جرايم و سرقت ها، کاهش 22 درصدي وقوع جرايم و افزايش 65 درصدي کشفيات را در استان شاهد بوده اين ضمن اين که 28 درصد از اموال سرقتي به مالباختگان برگردانده شده است.    

--------------------------------------------

فراجا نقش موثري در تحقق شعار سال رهبري دارد 

گروه استان ها – مازندران – نماينده ولي فقيه در استان در ديدار فرمانده فراجا با وي ، گفت: فراجا نقش موثري در تحقق شعار سال رهبري در حوزه جهش توليد دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،  آيت الله محمدباقر محمدي لائيني عصر روز دوشنبه 13 فروردين ماه سال جاري در ديدار سردار رادان با وي ضمن قبولي طاعات و عبادات و تسليت سالروز شهادت حضرت علي (ع) ، گفت: وارد دهه سوم ماه مبارک رمضان شديم که شايد افضل اين سه دهه باشد، ليالي قدر و شب بيست و سوم که سالروز شهادت حضرت امام علي (ع) اولين شهيد مظلوم محراب در اين شب ها قرار گرفته است ، التماس دعا داريم .

وي ابراز اميدواري کرد ؛ ان شاء الله ما و شما، سربازان راستين ولايت و علي (ع) اولين شهيد محراب در اين ايام باشيم و وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهيم تا پيش آنها رو سفيد باشيم .

نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان ساري، خطاب به سردار رادان، ضمن خير مقدم ، حضور وي در اين روز در استان مازندران را مبارک و پر خير وبرکت دانست و افزود: از اينکه استان مازندران را که بيشترين حجم مسافر را دارد براي سفر انتخاب کرده ايد، تشکر مي کنم .

آيت الله لائيني همچنين از سردار رادان و سردار مفخمي به جهت وجود کارکناني مومن، متعهد و فداکار در مجموعه انتظامي قدرداني کرد.

وي با اشاره به اينکه ساخت 100 هزار واحد مسکوني سازماني براي کارکنان انتظامي کشور خبر مسرت بخشي است، افزود: اين اقدام جهادي شما، نقش مهمي در ايجاد انگيزه و تقويت روحيه کارکنان انتظامي و کاهش هزينه هاي خانواده کارکنان دارد .

آيت الله لائيني با بيان اينکه برخي اقدامات، رفتارها و برخوردهاي غير متعارف در جامعه عليه انتظامي، موجب ايجاد نارضايتي در بين کارکنان مي شود و جرات مندي را از آنان مي گيرد، افزود: بايد روح مسئوليت پذيري و دغدغه مندي را در کارکنان افزايش داد تا به بهترين وجه ماموريت هاي خود را انجام دهند.

نماينده ولي فقيه در استان با بيان اينکه حجم بالاي ماموريت ها در استان مازندران به جهت حضور مسافران در استان با عده و عده انتظامي تناسب ندارد، افزود: بايد به استان مازندران نگاه ملي داشت و نسبت به تقويت امکانات و تجهيزات در حوزه هاي انتظامي و ترافيکي اقدام کرد.

وي از سردار مفخمي به عنوان فرماندهي مدبر و شجاع و با درايت و محتاط در برخورد ياد کرد و افزود: وي انساني وظيفه شناس و در اغلب موضوعات فردي آتش به اختيار است و ما وظيفه داريم در خدمت شما و نيروهاي شما باشيم .

امام جمعه شهرستان ساري با بيان اينکه قطعا مردم ولايتمدار و مومن، قدر فرزندان خود در مجموعه انتظامي را مي دانند، افزود: هر چند ممکن است در برخي موضوعات افرادي ناآگاهانه و يا از روي بي اطلاعي رفتارهاي نادرستي داشته باشند اما اکثر مردم مازندران مهمان دوست و قدر اين عزيزان را مي دانند.

نماينده ولي فقيه با بيان اينکه با عنايت خداوندي و وسيله بودن شما در کشور امام زماني امنيت، آرامش و آسايش برقرار است، ابراز اميدواري کرد: در سالي که جهش توليد با مشارکت مردم ناميده شده فراجا نقش موثري در تحقق شعار سال رهبري در حوزه جهش توليد دارد.#

--------------------------------------------

مقابله با سرقت، اراذل و اوباش و کاهش حوادث رانندگي، اولويت هاي پليس 

گروه استان ها – مازندران – فرمانده کل انتظامي کشور مبارزه جدي با سرقت ها، برخورد و مقابله با اراذل و اوباش، کاهش حوادث رانندگي و جان باختگان را از اولويت هاي پليس در سال جديد دانست.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "احمدرضا رادان" در ديدار با "آيت الله محمد باقر محمدي لائيني" نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساري ضمن تبريک بهار طبيعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن و تسليت سالروز شهادت حضرت علي (ع) و گرامي داشت ليالي قدر، با تشريح اهداف و برنامه هاي سفر خود به استان مازندران، به شرکت در جلسه قرارگاه نوروزي پليس در استان اشاره کرد و افزود: اين استان از جمله استان هاي مسافرپذير کشور و در رتبه نخست پذيرش مسافر در ارزيابي ها شناخته شده است.

وي با بيان اينکه استان هاي "گيلان، خراسان رضوي، فارس و اصفهان" در کنار استان مازندران از ديگر استان هاي مسافرپذير کشور هستند، گفت: اين استان همواره در راس بوده و استاني است که مسافران در آن اقامت و ايستايي دارند.

سردار رادان با اشاره به ورود بيش از يک ميليون و 800 هزار دستگاه خودرو و خروج بيش از يک ميليون و 600 هزار دستگاه خودرو در ايام تعطيلات نوروز به استان مازندران از حضور 200 هزار دستگاه خودرو در استان خبر داد و تصريح کرد: اين تعداد خودرو به علت هاي مختلف از جمله کار اداري و نداشتن يا داشتن سکونتگاه دوم هنوز از استان خارج نشده اند.

فرمانده کل انتظامي کشور با بيان اينکه حضور اين حجم از خودرو و مسافر در استان، ماموريت هاي پليس را دو چندان کرده بيان داشت: سازمان انتظامي تنها سازماني است که در ايام نوروز به صورت آماده باش کامل بوده و در حوزه برقراري نظم و امنيت تلاش مي کند.

سردار رادان با اشاره به اينکه الحمدلله با توجه به افزايش حجم سفر، شاهد کاهش تصادفات و جان باختگان حوادث رانندگي در استان طي ايام تعطيلات نوروز بوده ايم، افزود: بي شک رعايت قوانين و مقررات از سوي مسافران و مديريت و کنترل ترافيک نقش بسزايي در اين موفقيت داشته است. 

وي همچنين به کاهش وقوع و افزايش کشفيات سرقت طي اين مدت در سطح استان مازندران اشاره و اظهار کرد: اين نشان دهنده هماهنگي و انسجام بين دستگاه هاي اجرايي و تلاش همکاران در مجموعه انتظامي استان است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور در ادامه اولويت هاي فرماندهي انتظامي استان در سال 1403 را برشمرد و افزود: يکي از اولويت هاي مهم استان در سال جديد صيانت مکتبي با تمرکز بر قرآن و نهج البلاغه و تربيت حافظان و قاريان قرآن در سطح انتظامي استان است و بايد نهضت نهج البلاغه در انتظامي استان مازندران در سال جديد اجرايي شود.

رادان يکي ديگر از اولويت هاي پليس را مبارزه جدي با سرقت ها، برخورد و مقابله با اراذل و اوباش، کاهش حوادث رانندگي و جان باختگان اين حوادث برشمرد و گفت: هوشمندسازي نيز در دستور کار و از اولويت هاي در سال 1403 است.

فرمانده کل انتظامي کشور ضمن آرزوي توفيق و سلامتي براي آيت الله لائيني از وي به جهت حمايت هاي معنوي از پليس قدرداني کرد و براي کارکنان انتظامي کشور و استان طلب دعاي خير نمود و افزود: بي شکت دعاي خير حضرتعالي پيشران ما در انجام ماموريت ها خواهد بود.

سردار رادان با اشاره به نهضت ساخت 100 هزار خانه سازماني براي کارکنان انتظامي کشور گفت: متاسفانه 70 تا 75 درصد حقوق کارکنان انتظامي بابت اجاره منزل هزينه مي شود و براي استان مازندران که اغلب نيروهاي غرب استان را ساکنان شرقي استان تشکيل مي دهند، اين خانه هاي سازماني خيلي از مشکلات را رفع مي کند.

وي بر حمايت استاندار و مسئولان اجرايي استان و نماينده ولي فقيه در حوزه مولدسازي و ايجاد ظرفيت هاي لازم براي ساخت منازل سازماني در استان براي کارکنان تاکيد کرد.

فرمانده کل انتظامي کشور در پايان، فرماندهي انتظامي استان را از استان هاي موفق در سطح فراجا ارزيابي کرد و افزود: از همه عزيزان در حوزه استاني،  شهرستاني و درياباني به جهت موفقيت در حوزه هاي مختلف قدرداني مي کنيم و اميدواريم در سال 1403 اين موفقيت ها تداوم داشته باشد.#

--------------------------------------------

برنامه‌ريزي ويژه دولت براي رفع کامل نقاط حادثه‌خيز محورهاي مازندران

گروه استان ها – مازندران - استاندار به همراه سردار رادان فرمانده کل انتظامي کشور در حاشيه بازديد از پليس راه "ساري – مياندورود- نکا "، گفت: دولت براي رفع 100 درصدي نقاط حادثه خيز در جاده‌هاي استان با هدف افزايش رفاه و تسهيل در تردد هموطنان برنامه ريزي ويژه در سال جديد دارد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، "سيد محمود حسيني پور"در حاشيه بازديد از "پليس راه ساري، مياندورود و نکا" که به همراه سردار" رادان" فرمانده کل انتظامي کشور انجام شد، اظهار کرد: زيرساخت‌هاي جاده‌اي مازندران در آينده نزديک شاهد تحول خوبي خواهد بود و از نگاه ملي توجه ويژه‌اي در حال انجام است.

وي افزود:  حضور معاون اول رئيس جمهور در تعطيلات نوروزي امسال و بازديد ميداني از جاده چالوس اقدام بزرگي بود که از مهمترين اقدامات اين بازديد دستور معاون اول رئيس جمهور به وزير راه و شهرسازي براي سه جاده مواصلاتي مازندران همانند جاده "چالوس، هراز و سوادکوه" بود تا برنامه ويژه‌اي براي آنها ارائه شود.

حسيني پور تصريح کرد: در هر سه محور مواصلاتي و شرياني مازندران حدود 93درصد اقدامات لازم انجام شده و تنها 7درصد کار باقي مانده است که در آينده نزديک اجرايي مي شود‌.

استاندار مازندران يادآور شد: در مسير راه ها گزارشات فني خوبي ارائه شده و اميدواريم با همت دولتمردان در سال جديد، بخشي از مشکلات زيربنايي محورهاي استان تا پايان سال حل شود.

وي گفت: دولت براي رفع100 درصدي نقاط حادثه خيز در جاده‌هاي مازندران با هدف افزايش رفاه و تسهيل در تردد هموطنان برنامه ريزي ويژه در سال جديد دارد.

--------------------------------------------

خدمت به خانواده شهدا توفيق الهي است

گروه استان ها- مازندران- فرمانده کل انتظامي کشور در ديدار با خانواده شهيد عبدي در ساري، گفت: خدمت به خانواده شهدا را براي خود توفيق الهي مي دانم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، پليس ، سردار "احمدرضا رادان" در ديدار با خانواده شهيد "عبدالله عبدي" در سفر به استان مازندران، اظهار داشت: برخود وظيفه مي دانم تا هرخدمتي که بتوانم، براي خانواده شهدا انجام دهم.

فرمانده کل انتظامي کشور با بيان اين که خدمت به خانواده شهدا ديدار با خانواده شهدا موجب عاقبت به خيري برايمان خواهد بود، تصريح کرد: اميدواريم در عمل به وظايفمان شرمنده شهدا، خانواده هاي معظم آنان و مردم نباشيم .

سردار رادان پس از شنيدن خاطرات آن شهيد گرانقدر، با ابراز خرسندي از حضور در جمع خانواده شهيد عبدي، بيان داشت: کرامتي که خدا به خانواده هاي معظم شهدا عطا کرده است کمتر از اجر شهادت نيست .

وي با بيان اين که همه ما قدردان خون پاک شهدا و خانواده هاي معظم آنان باشيم، خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده شهدا را براي خود توفيقي الهي مي دانم .

--------------------------------------------

کشف 35 فقره سرقت منازل در"آمل"

گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي استان از کشف 35 فقره سرقت منازل پس از دستگيري يک سارق حرفه اي توسط ماموران انتظامي شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار حسن مفخمي شهرستان در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان آمل در پي وقوع چندين فقره سرقت منازل ، بررسي موضوع را با هدف شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي درادامه بيان داشت: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ،يک سارق سابقه دار را شناسايي و با هماهنگي قضائي در يک عمليات ضربتي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران در ادامه با اشاره به اينکه متهم در بازجويي هاي پليسي به 35 فقره سرقت منازل در سطح شهرستان آمل اعتراف کرد، گفت : ماموران انتظامي شهرستان آمل از مخفيگاه متهم دستگير شده ده کيلو آلومينيوم،چهل کيلو برنج، انواع ظروف و مواد شوينده،کنتور آب، باند و گاز روميزي سرقتي را کشف  کردند.

سردار مفخمي در خاتمه با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد ، يادآور شد: پليس در هر شرايطي خدمتگزار مردم عزيز هست،اما تقاضاي ما از مردم اين است که براي پيشگيري از سرقت و يا کاهش احتمال سرقت منازل از دوربين هاي مداربسته و يا نگهبان محله استفاده کنند.

--------------------------------------------

کشف 15 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 

گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 15 تن چوب جنگلي قاچاق پس از توقيف يک خودروي کاميون خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران بخش انتظامي پاسگاه گرماب در مسير حوزه استحفاظي به يک خودروي کاميون حامل چوب مشکوک شدند.

وي، افزود: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 15 تن چوب که به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان ساري برداشت شده بود ،را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: راننده خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي ساري تحويل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------

کشف 11 فقره سرقت داخل خودرو در محمودآباد

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق قطعات داخل خودرو با کشف 11 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ،سرهنگ "محمودحسين زاده" درتشريح اين خبرگفت:درپي وقوع چندين فقره سرقت محتويات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان محمودآباد، بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران تجسس کلانتري 11 با انجام اقدامات اطلاعاتي  يک سارق حرفه اي را شناسايي و با هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ادامه داد: متهم اين پرونده در بازجويي هاي پليسي به 11  فقره سرقت محتويات و قطعات خودرو در اين شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حسين زاده در پايان ضمن بيان اينکه متهم با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرف شد،به شهروندان توصيه کرد: هشدار هاي پليس در زمينه پيشگيري از سرقت را جدي گرفته و ضمن تجهيز خودروي خود به وسايل ايمني و بازدارنده از پارک آن در مکان هاي خلوت وتاريک خودداري کنند .

--------------------------------------------

کشف 5 کيلوگرم مواد مخدر در نوشهر 

گروه استان‌ ها – مازندران –فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از کشف 5 کيلو و 300 گرم انواع مواد مخدر پس از دستگيري 2 قاچاقچي حرفه اي خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"علي اکبر درويشي" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان به اجرا در آمد.

وي افزود:در اجراي اين طرح،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي 2 نفر از فروشندگان  مواد مخدر را شناسايي و با هماهنگي قضايي در اقدامي ضربتي هر 2 متهم را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر با اشاره به اينکه ماموران در بازرسي دقيق از مخفيگاه متهمان 5 کيلو و 300 گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند،تصريح کرد : متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار