سقوط خودرو از پل در عباس آباد مازندران چهار مصدوم بر جای گذاشت ، انحراف و سقوط یک دستگاه خودروی ۲۰۶ از پایین پل در مسیر عباس آباد - چالوس باعث مصدوم شدن چهار سرنشین آن شده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۴ 01 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

امام جمعه نور گفت که در روزهای اخیر خبرهایی از مجموعه گردشگری الیمالات به گوش می‌رسد که بسیار تلخ و ناپسند است. اخبار ضد و نقیض و متفاوتی که حال انسان را خراب و دگرگون می کند.

اداره هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شمالی شدن جریان هوا و عبور موج از تراز میانی جو، دریای خزر با وزش باد شدید مواج و برای فعالیت دریایی ناامن می‌شود.

 

اتفاق تاریخی برای مازندرانی‌ها در کشتی قهرمانی آسیا

برای اولین بار در تاریخ ۴۵ ساله برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، تیم ۱۰ نفری ایران با حضور ۹ کشتی‌گیر از مازندران شکل گرفته که هیچگاه و در هیچ رده سنی چنین تعددی از سوی کشتی‌گیران یک استان در ترکیب تیم ملی دیده نشده است

 

بار دیگر انتصاب ژنهای برتر در مرکز مازندران خبرساز شد اینبار در منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران
انتصاب دامادها تمامی ندارد!
دولت سیزدهم که با شعار شایسته‌سالاری، دولتهای قبل را متهم به دامادسالاری میکرد خود نیز همین راه را پیشه کرد و در چنبره دامادها گرفتار شد.

 

حضور ۱۷ هزار گردشگر دریایی در بندر امیرآباد

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از حضور حدود ۱۷ هزار گردشگر دریایی در این امیرآباد تا ۱۰ فروردین امسال خبر داد.

 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: احیای فعالیت‌های مرکز اصلاح نژاد مرغ بومی استان نیاز به پشتیبانی مالی دارد.

استاندار مازندران به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی درپیامی به مردم استان، برپایی نظام مردمسالاری اسلامی را گرامی داشت.

مدیر جهاد کشاورزی ساری با اشاره به تولید ۷ درصد عسل استان در این شهرستان، گفت: سال گذشته ۳۶۹ تن عسل در ساری تولید شد.

استاندار مازندران با بیان این که در مبارزه با اعتیاد دستگاه‌های متولی، مردم و نهاد‌های اجتماعی هر یک نقش خود را ایفا می‌کنند، گفت: مشارکت اجتماعی در مقابله با مواد مخدر افزایش یابد.

مدیر جهاد کشاورزی آمل از تخصیص و جذب ۵۰ تن شکر تنطیم بازاری در این شهرستان خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارق و کشف ۹ میلیارد ریال انواع اموال سرقتی در شهرستان نوشهر خبر داد.

در نشست مدیران شرکت‌های مدیریت تولیدبرق نکا و شرکت تولید نیروی برق شهیدسلیمی، بر ارتقاء آمادگی واحد‌ها برای پایداری تولید و عبور موفق از پیک مصرف تأکید شد.

امام جمعه بابل گفت: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در واقع یک عید است و دلیل این امر نیز آن که نجات کشور و رسیدن به نقطه شایسته فقط در سایه اسلام و جمهوری اسلامی محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: از آغاز طرح امدادونجات نوروزی نیرو‌های هلال‌احمر استان با اجرای ۳۴۳ عملیات امدادی جان بیش از ۲۰۰۰ نفر از مصدومان و متاثرین از حوادث و سوانح مختلف را نجات دادند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: سعی ما بر این است که افراد در مرکز بازپروری علاوه بر طی کردن مراحل درمان، مهارت‌های کار و اشتغال را به واسطه فراهم آوردن بستر‌های لازم فرا بگیرند.

لاشه یک قلاده پلنگ حدودا ۳ ساله در حاشیه اراضی جنگلی روستای الیرد دهستان گرماب بخش چهاردانگه کشف شد.

استاندار مازندران، گفت: با توجه به حجم گسترده مسافران و جمعیت بالای این خطه از شمال کشور، مرکز فوریت‌های پزشکی این استان نیازمند تقویت و سرمایه گذاری است که این مهم در حال انجام است.

پویش حرمت مولا که از صبح روز شنبه یازدهم فروردین توسط کاربران مازندرانی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شد به سرعت مورد استقبال رسانه‌ها و مخاطبان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در تعطیلات نوروزی در شهرستان نور خبر داد.

مدیرکل شیلات استان مازندران، از فعالیت ۵۴ شرکت تعاونی صیادی پره با جمعیتی بیش از ۴۲۰۰ نفر صیاد دراستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری ۲ سارق منزل با ۲۶ فقره سرقت و نیز ۲ شرور در این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران از آغازمرحله نهایی اتصال مخزن به خط انتقال در طرح آبرسانی به شهر ساری از سد شهید رجایی خبر داد.

اجتماع بزرگ حیدریون ۱۳ فروردین در شهر‌های مازندران برگزار می‌شود

۱۱ میلیون و ۳۸۱ هزار ۱۱۳ نفر شب اقامت مسافران نوروزی تا دهم فروردین در مازندران ثبت شده است

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی با ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار