معاون سیاسی استاندار اردبیل خبر داد:
طاهر شریفی اظهار کرد: اعلان ورشکستگی کارخانه ذوب آهن درست نیست و دستگاه قضایی هم در باره توقیف اموال آن حکمی صادر نکرده و قرار است بدون دخالت عوامل کارخانه با نظارت کمیته نظارتی دوباره فعال شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 21 October 2015
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از فعالیت دوباره کارخانه ذوب آهن اردبیل خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، طاهر شریفی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: این کارخانه یک معضل اقتصادی در استان است و قرار شده زیر نظر کمیته ای نظارتی صرفا برای ادامه کار کارگران بیکار شده، فعال شود.

وی اظهار کرد: اعلان ورشکستگی کارخانه ذوب آهن درست نیست و دستگاه قضایی هم در باره توقیف اموال آن حکمی صادر نکرده و قرار است بدون دخالت عوامل کارخانه با نظارت کمیته نظارتی دوباره فعال شود.

وی با بیان اینکه دادن اطلاعات غلط به مردم درست نیست، عنوان کرد: اطلاعات باید به درستی و همراه با احساس مسوولیت ارایه گردد .

معاون استاندار اردبیل همچنین تشریح کرد که اردبیل به لحاظ اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی در مقایسه با سایر مناطق کشور فاصله زیادی دارد و باید برای کاستن این فاصله تلاش بیشتری صورت گیرد.

شریفی دربخش دیگر سخنانش گفت: دولت تدبیر و امید تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا مردم در فضای مدبرانه و واقع‌بینانه در انتخابات حاضر شده و رای‌شان را به صندوق‌ها بریزند.

وی روابط عمومی‌ها را به ایجاد فضای مناسب رقابت انتخاباتی فراخواند و افزود: ما بنا نداریم افرادی که حتی علیه ما به شایعه‌سازی اقدام می‌کنند و یا حرکت تخریبی را در پیش می‌گیرند، شکایتی را انجام دهیم؛ اما انتظار می‌رود خود دستگاه‌های دولتی و روابط عمومی‌های آنها و همچنین رسانه‌ها و مطبوعات به شفاف‌سازی و بیان واقعیت مسائل بیشتر توجه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: رسالت بزرگی که در این شرایط بر عهده روابط عمومی‌ها است، ایجاد رابطه مناسب بین مسئولان و متولیان امر با عموم مردم است تا عده‌ای به خود اجازه ندهند با دادن وعده و وعید و ایجاد اختلاف در مسیر نادرست حرکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید کمال الدین علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
باسلام خبر فعالیت مجدد ذوب آهن اردبیل اگر محقق شود مسرت بخش است ولکن میخواهم از جناب شریفی بخواهم در خصوص صنایع ورشکسته استان که میتواند مشکلات سیاسی واجتماعی درپی داشته باشد نکاتی را از قول حقیر متذکر شوند استاندار معظم از بدو ورود به استان آنقدر بحث مگا پروژه ها را مطرح میکنند که سوژه ای برای طنازان شده است حالیکه در اثر سوء تدبیر کارخانه های عظیم باظرفیت اشتغال سه هزار نفری در حال نابودی وبعضا مورد تاراج قرار گرفته اند به عنوان مثال کارخانه عظیم کاسپین آذر که توسط سرمایه گذار خارجی راه اندازی شده و سه شیفت کار میکرد به خاطر مشکل قضایی مالکش در کشور آذربایجان که منجر به حبسش گردیده است تعطیل و کارگرانش از کار بیکار گشته اند و برخی افراد که ار این مجموعه طلبکار بود اقدام به شکایت و توقیف اموال نموده اند که به خاطر غدم دسترسی به مشارالیه مبادرت به کندن تجهیزات و تخریب در و دیوار و غارت دستگاهها مینمایند که وقتی چند روز پیش از نزدیک وضعیت آنجا را مشاهده کردم دود از سرم برخواست جناب شرریفی ایا حضرتعالی و رییستان نمیتوانستید تدبیری بیندیشید تا با همکاری دستگاه قضا هم طلبکاران به طلبشان برسند و هم آن کارخانه عظیم نابود نشود وقتی کارخانه ای شسته و رفته و دایر در روز روشن به چنین بلایی گرفتار میشود چگونه باید انتظار ایجاد مگا پروژه ها را داشت بماند که سبلان پارچه و کارخانه اتوبوس و دهها واحد تولیدی سرنوشت مشابهی دارند
بنده پیشنهاد میکنم گروهی متشکل از موثرین استان مانند ترکیب هیئت پیگیری استان شدن در سالهای گذشته دراین مهم دخالت داده شده و با مشارکت سرمایه گذاران وکارگران ومسئولین ذی ربط نسبت به گشایش گره های کور واحدهای ورشکسته و تعطیل اقدام نمایند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار