رئیس پلیس راه کرمانشاه:
رئيس پليس راه استان کرمانشاه بر لزوم دقت دوچندان رانندگان در زمان رانندگی به دلیل لغزندگی جاده‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ 20 March 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، عبدالحسین زارع اظهار کرد: با توجه به بارش باران، جاده های استان لغزنده بوده و مسافران نوروزی و هم استانی‌ها بايد با احتياط و رعايت نکات ايمنی رانندگی کنند. 

وی افزود: لغزندگی راه‌ها موجب پايين آمدن ايمنی ترددها شده و خطر وقوع سانحه افزايش پيدا می‌کند، به همين علت مسافران نوروزی بايد با احتياط و به دور از عجله و شتاب رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: درحال حاضر تمام راه‌های استان باز بوده و تردد در آنها جريان دارد، با توجه به فعال بودن سامانه بارشی، احتمال تشکيل آبگرفتگی‌های مقطعی بر روی جاده‌ها در اثر بارندگی وجود دارد.

زارع ادامه داد: در اين شرايط واژگونی بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه از مهم‌ترين خطرات پيش روی رانندگان است؛ بايد توجه داشت که سرعت عاملی حادثه آفرين است و در صورت وقوع سانحه، صدمات بسيار شديدی به سرنشينان خودرو وارد خواهد کرد.

رئيس پليس راه استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: هنگام عبور از پيچ‌ها رعايت سرعت مطمئنه موجب حفظ تعادل وسيله نقليه و فرمان پذيری آن می‌شود، ضمن اينکه روشن بودن چراغ‌های جلو با نور پايين به بهتر ديده شدن از سوی رانندگان ديگر کمک فراوانی می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار