مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه تمهیدات امدادی لازم برای کمک به مردم و مسافران در شرایط مختلف اندیشیده شده است، گفت: پایگاه‌های امداد و نجات در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده ارائه خدمت هستند.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 15 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، قاسم غریب‌آبادی ضمن اشاره به ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات عید، اظهار کرد: در بیست و چهارمین مرحله طرح ملی خدمات بشر دوستانه جوانان به مسافران نوروزی هشت پست ثابت جوانان در هشت شهرستان پرتردد استان ارائه خدمات دارند.

وی خدمات ارائه شده در این طرح را برشمرد و گفت: این خدمات از قبیل فضای دوستدارکودک، پویش ملی بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، ایستگاه ایمنی و سلامت است. همچنین ۱۱ گروه سیار سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) در مناطق جنگلی، گردشگری و تفریحی آماده خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به نحوه مدیریت این گروه‌ها در ایام نوروز، گفت: پست‌های جوانان هلال احمر به نحوی استقرار پیدا کردند که مسافران نخست اعضای هلال احمر را می‌بینند.

غریب آبادی با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمت به مسافرین هستند، عنوان کرد: امسال ۳۶ پایگاه شامل ۱۶ پایگاه امداد و نجات ثابت، ۴ پایگاه موقت، ۱۲ کشیک اضطراری شعب و ۴ مرکز امدادی با استقرار در محور‌های مواصلاتی استان و بکارگیری روزانه ۱۳۷ نیروی عملیاتی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

وی در پایان با توضیح در مورد مدت زمان استقرار این گروه‌های خدمت‌رسانی توضیح داد: برای راحتی خیال مسافران و هم استانی‌های عزیز جمعیت هلال‌احمر گلستان تمهیدات امدادی لازم را برای کمک به مردم و مسافران در شرایط مختلف اتخاذ کرده و با آمادگی کامل در خدمت هم‌وطنان است. همچنین طرح‌های هلال احمر تا ۱۷ فروردین در استان با قوت ادامه دارد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار