امام جمعه موقت بیرجند گفت: ایران اسلامی امروز در صحنه‌های مختلف مقتدرانه حضور پیدا می‌کند و بدخواهان این آب و خاک را انگشت به دهان می‌گذارد.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 15 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز جمعه ۲۵ اسفند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) اظهار کرد: رزمایش مشترک دریایی ایران، چین و روسیه را نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: ایرانی که در هشت سال دفاع مقدس سیم خاردار نداشت امروز به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است و این مسیر باید با قدرت ادامه پیدا کند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: دشمنان انقلاب از مدت‌ها قبل با تمام توان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و کمرنگ کردن حضور آن‌ها در انتخابات بودند، اما با حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم این نقشه آن‌ها هم نقش بر آب شد.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه دشمن هدفش تضعیف آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و هیچگاه در این مسیر بیکار نمی‌نشینند افزود: یکی دیگر از نقشه‌های دشمنان ترویج بی‌حیایی و بی‌حجابی است که باید مسئولان فرهنگی تلاش بیشتری کنند و مردم نیز امر به معروف و نهی از منکر را مدنظر قرار دهند.

وی به عظمت ماه رمضان در نزد خدا اشاره کرد و گفت: رمضان برترین ماه است که باید قدر لحظاتش را بدانیم و از فیوضاتش همچون شب‌های قدر بهره ببریم.

برچسب ها: خراسان جنوبی‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار