مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت : در ایام نوروز در راستای معرفی محصولات شاخص صنایع دستی استان به گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به استان در ۶ شهرستان اقدام به برپایی ۱۰۰ غرفه صنایع دستی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 16 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ شریفی بیان کرد : هدف از ایجاد غرفه های صنایع دستی در ایام‌ نوروز کمک به معرفی و فروش محصولات صنایع دستی استان است که در واقع در ایام‌ نوروز برای صنایع دستی اقتصاد نوروزی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود : امسال همانند سال های گذشته در قلعه والی شهر ایلام با ایجاد غرفه های صنایع‌دستی، برپایی سیاه چادر در قالب نوروزگاه در محل قلعه والی شهر ایلام و دیگر شهرستان ها با ایجاد برنامه هایی آئینی و سنتی سعی در به وجود آمدن نشاط نوروزی برای گردشگران و مسافرین نوروزی که استان ایلام را به عنوان‌مقصد گردشگری انتخاب کرده اند.

شریفی مطرح کرد  کرد: اولویت غرفه ها بیشتر به کارگاه های تولیدی و برند دار و بسته بندی شده است که بتوانند بهتر صنایع را معرفی کنند ولی صنایع دستی کوچک و خرد هم در این غرفه ها مستقر هستند تا بتوانند تجربه لازم جهت حضور در نمایشگاه های بزرگ‌تر را کسب کنند./ع

 

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار