حسینی پور گفت که در شب گذشته که به مناسبت چهارشنبه آخر سال مردم شادی هایی به تناسب عرف هرساله داشتند و به کمک فراجا، مراکز درمانی و دیگر دستگاه های خدماتی در مازندران شاهد کمترین تلفات و حادثه بوده ایم
کد خبر: ۱۱۵۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۷ 14 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سید محمودحسینی پور، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه استان مازندران در تعطیلات نوروز مقصد گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود، اظهار کرد:

در این ایام که شاهد تقارن ماه رمضان با بهار طبیعت هستیم تلاش داریم طرح نوروزی امسال با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» از ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه سال آینده اجرا شود. 

 

استاندار مازندران:طرح نوروزی امسال با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت»  

 

وی با بیان اینکه این طرح با هدف مدیریت ترافیک، تامین ایمنی عبور و مرور، کنترل ترددها، ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان شریف استان در ایام نوروز اجرایی خواهد شد، افزود: پلیس برای تامین امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حسینی پور با بیان اینکه پلیس برای تحقق این مهم از سه سرمایه دانش، مهارت و تجربه استفاده بهینه خواهد داشت، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مردم پایه و مردم محور است.

وی با بیان اینکه اساس تفکر امنیتی پلیس ایران اسلامی، ایمان به خداست، ادامه داد: یکی از مردمی ترین پلیس جهان، پلیس جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی پور با بیان اینکه در شب گذشته که به مناسبت چهارشنبه آخر سال مردم شادی هایی به تناسب عرف هرساله داشتند و به کمک فراجا، مراکز درمانی و دیگر دستگاه های خدماتی در مازندران شاهد کمترین تلفات و حادثه بوده ایم، افزود: مردم ما پلیس را از خودشان جدا نمی دانند و راز موفقیت پلیس شاخص مردمی بودن پلیس این مرز و بوم است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار