فرماندار بوشهر گفت: ۵۰ ویژه برنامه با محوریت شهید در شهرستان بوشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 13 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، صالح رحیمی در سالروز بزرگداشت شهدا در نشست با پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر گفت: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

وی افزود: سرکشی به خانواده معزز شاهد و ایثارگر وظیفه تک تک مسئولان است و در این مسیر نباید کم کاری صورت بگیرد.

فرماندار بوشهر، خدمت صادقانه به خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران را یک توفیق ارزشمند دانست و یاد و خاطره شهدای والامقام شهرستان بوشهر را گرامی داشت.

رحیمی از برگزاری ۵۰ ویژه برنامه با محوریت شهید در شهرستان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها برای سال ۱۴۰۳ تدوین شده که شامل برپایی یادواده‌ها، تکریم و تعظیم خانواده شهدا، سرکشی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی و .. است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حیدری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر، نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک و قدردانی از فرماندار بوشهر، گزارشی از خدمات و عملکرد آن اداره در حوزه‌های مختلف از قبیل اهداء زمین، اعطای تسهیلات، بهداشت و درمان، آموزش، یادواره‌ها و. در سال ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر ارائه و خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با بنیاد شهید شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار