تابناک هرمزگان- مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: نگاه ما مبتنی بر پیشگیری است و با اصلاح فرایندها، اشتغال‌زایی و تولید با کمترین چالش مواجه شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 24 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// علیرضا نصری، مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و در دیدار با مدیرعامل و معاونان منطقه ویژه اقتصادی کشور، گفت در مجموعه دیوان محاسبات نگاه ما مبتنی بر پیشگیری است و به دنبال آن هستیم تا با اصلاح فرایندها، اشتغال‌زایی و تولید با کمترین چالش مواجه شود.

نصری خطاب به مدیران منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بیان کرد: ما را همیار خود ببینید و این بازدیدها در راستای هم‌افزایی برای کمک به اقتصاد کشور و توجه به اجرای صحیح قوانین خصوصاً قوانین مرتبط با توسعه است و در این راه از پیشنهادهای شما استقبال می‌کنیم و می‌دانیم که نظرات تخصصی شما می‌تواند به مراجع بالادستی انتقال یابد و سبب تغییر قوانین و مقررات شود.

در ادامه این نشست «محمدرضا پیرحسینلو» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس نیز با تأکید بر این که باید بهترین شرایط را برای فعالیت سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم و نگاهمان مبتنی بر حل مسئله باشد، گفت: سرمایه فرّار است و اگر احساس خطر کند از منطقه کوچ خواهد کرد؛ ازاین‌رو تمام تلاشمان این خواهد بود که امنیت خاطر سرمایه‌گذاران را تأمین کنیم.

پیرحسینلو اضافه کرد: پروژة انتقال پساب شهر بندرعباس به منطقه ویژه نمونه‌ای از همکاری موفق شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در این منطقه عظیم صنعتی است که امیدواریم برکات آن شامل تمامی مردم استان و همچنین سرمایه‌گذاران شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در پایان بیان داشت: در بحث‌های زیرساختی از جمله تأمین وسایل نقلیه، ایجاد ساختمان‌های جدید و بهبود فضای کار با چالش مواجه هستیم و در این زمینه نیز توقع داریم مسئولان ما را بیش‌ازپیش یاری کنند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار