بتابناک هرمزگان- «محمدرضا پیرحسینلو» سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در جلسه‌‌ی اعطای احکام شورای بسیج این منطقه عظیم اقتصادی بیان داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی قوای نظامی در پایین ترین سطح انگیزه و ادوات بودند اما نگاه حضرت امام خمینی به توان مردم امنیت را تضمین کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ 16 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون وظایف خطیری بر عهده بسیج قرار گرفته است و هر کجا تفکر خدمت رسانی وجود داشته، نام نیک بسیج را مشاهده کرده‌ایم.

 میرحسینلو تفکر بسیجی را گره‌گشای بسیاری از گلوگاه‌های سالیان اخیر خواند و تاکید کرد: از این رو توقع داریم بسیج کارگری به‌ویژه در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس نیز چنین رویکرد و کارکردی داشته باشد و اعضای شورای بسیج بتوانند کمک‌یار اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و معاونان مجموعه باشند. 

در ادامه نشست سرهنگ امیر ارسلان شهبازی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان نیز یاد و خاطره شهدای ادوار مختلف را گرامی داشت و گفت: اگر وضعیت ایران پیش از پیروزی انقلاب و پس از آن را با هم مقایسه کنیم به وضوح رشد و بالندگی کشور را در عرصه‌های مختلف در‌خواهیم یافت. 

وی افزود: تفکر بسیجی کشور را به پیش برده است و سرزمینی که در هشت سال دفاع مقدس از تامین سیم خاردار عاجز بود امروز پیشرفته‌ترین ادوات نظامی را تولید می‌کند و در اختیار دارد.

 شهبازی خاطرنشان کرد: فرماندهان بسیج کارگری نیازمند حمایت مدیران عامل برای اجرای سیاست‌ها خود هستند و امیدوارم حضور مهندس پیرحسینلو در منطقه‌ی ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس سبب تسریع و کیفیت بخشی در اجرای امور شود.

 وی‌ادامه داد: انتخابات پیش رو برای نظام بسیار حساس و حیاتی است و امیدوارم بتوانیم با هم افزایی زمینه‌ی حضور قوی مردم در انتخابات را مهیا سازیم.

 گفتنی است در پایان این نشست احکام شورای بسیج منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج اعطا و اعضای جدید آن معرفی شدند.

 

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار