مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) زنجان با اشاره به اینکه امروز نیز جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد کشور انجام شد، گفت: سهم استان زنجان از این تعداد مددجو یک هزار و ۷۲۲ نفر است.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 10 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، روح‌اله صالحی در جریان جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد کشور که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از محوری‌ترین و مهمترین فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه توانمندسازی مددجویان ایجاد اشتغال برای جامعه هدف است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) زنجان، وی اشتغالزایی با درآمد باثبات را از اهداف این نهاد در بحث توانمندسازی جامعه هدف اعلام کرد و گفت: در همین راستا امسال برای ۴ هزار و ۱۷۰ مددجوی زنجانی شغل ایجاد شده که سهم استان زنجان از این تعداد مددجو یک هزار و ۷۲۲ نفر است.

صالحی ادامه داد: توانمندسازی این افراد با همراهی، کمک و معاضدت بانک‌های عامل و رهنمود‌های تاثیرگذاردر معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری زنجان صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) زنجان با بیان اینکه از کل سهمیه ابلاغی به کمیته امداد در حوزه اشتغال ۸۹ درصد محقق شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار