مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت : ۳۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی این نهاد در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 10 March 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ مرادی پویانی افزود : در ۲ سال گذشته ۲ هزار و ۶۵ فقره جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش این نهاد در این استان اختصاص یافته است.

وی بیان داشت : این اقلام جهیزیه برای هر زوج شامل پنج قلم کالای اساسی از قبیل یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و تلویزیون است.

مرادی پویانی ادامه داد :  از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان مددجوی ایلامی به همت کمیته امداد و خیرین توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام  گفت : جهیزیه یکی از خدمات و برنامه‌های حمایتی مهم کمیته امداد بوده و تهیه جهیزیه برای زوج‌های دم بخت با کمترین زمان پشت نوبت بودن از برنامه‌های این نهاد است.

مرادی پویانی تاکید کرد : طی این مدت نیز۵۳۰  میلیارد ریال به زوج های جوان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام با مشارکت خیرین و اعتبارات امداد مرکز اختصاص یافته است و هم اکنون نیز تعداد زوج های جوان پشت نوبت برای دریافت جهیزیه به صفر رسیده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار