رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از افتخار آفرینی کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی فیلم بسیج در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 09 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ جمشیدی گفت: در اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج، دیپلم افتخار به اثر "ماهر" و همچنین دیپلم افتخار، رتبه دوم به اثر «شوتی» به کارگردانی محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
وی افزود: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور و جمعی از هنرمندان همچون جمال شورجه، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، آزیتا ترکاشوند، مسعود فروتن، هوشنگ توکلی، جهانگیر الماسی، مرتضی کاظمی، محسن علی اکبری، رهبر قنبری و … در سالن همایش‌های موزه ملی ایران برگزار شد.
آرش زینال خیری دبیر جشنواره ملی فیلم بسیج هم در این ایین گفت: این جشنواره در ۲ مرحله برگزار شد که در مرحله اول جشنواره در استان‌ها برگزار شد و آثار منتخب استان‌ها برای شرکت در بخش ملی به تهران ارسال شدند و از ۶۰۶ اثر ارسالی ۱۹۶ اثر به بخش ملی راه یافتند.
سید محمد سلیمی راد کارگردان خوشنام و موفق استان، یادگار سردار شهید سلیمی راد که تا کنون افتخارات زیادی در کشور و کشور‌های خارجی دیگر برای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار