خطیب جمعه گرگان با اشاره به اینکه حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند دشمنان را مایوس کرد، گفت: این حضور حماسی وظیفه مسئولان کشور به ویژه نمایندگان جدید را سنگین‌تر کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 08 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه شهر گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری، اظهار کرد: رضوان و خشنودی خداوند متعال در بندگی و پرهیزگاری ما و قدرشناسی از نعمت‌های بی‌شماری است که در اختیار ماست.

وی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و ماه مهمانی خدا قرار داریم، افزود: بهترین اعمال در این ماه دوری از گناه و محرمات است که دروازه بهره‌مندی از برکات این ماه عظیم و معنوی است.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه مردم استان گلستان با حضور تاریخی خود در کشور سومین استان از نظر مشارکت شدند، ادامه داد: این حضور مردم در مناطق کمتر توسعه یافته نشان می‌دهد که توجه دولت، مجلس و مسئولان به گلستان و استان‌های محروم باید بیشتر شود.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان گلستان و کشور، تاکید کرد: حضور حماسی مردم وظیفه مسئولان را بیش از گذشته سنگین‌تر کرده و به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قدردان مردم عزیز باشند.

امروز در مصلی نماز جمعه شهر گرگان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام به برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مردم کرده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار