تابناک هرمزگان- مردم ریگو با ۸۳ درصد مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند رکوددار بخش شهاب شدند
کد خبر: ۱۱۵۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ 07 March 2024

مردم ریگو با ۸۳ درصد مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند رکوددار بخش شهاب شدند

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگاناز فشم؛ بخشدار بخش شهاب شهرستان قشم ضمن تشکر از حضور پرشور مردم این بخش در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است و روستای ریگو علی رغم اینکه صندوق سیار داشت با ۸۳٪ درصد مشارکت در انتخابات گذشته بیشترین آمار مشارکت مردمی در انتخابات را در این بخش به خود اختصاص داده است.
یاسین ایمانی اضافه کرد: حضور مردم بخش شهاب در انتخابات نشان از بصیرت هموطنان و مرزبانان خلیج فارس در این خطه از جزیره است که سرنوشت و آینده جامعه را رقم خواهد زد.
بخشدار بخش شهاب قشم افزود: حضور چشمگیر اهالی ریگو در پای صندوق های رأی شایسته تقدیر است.
یاسین ایمانی تصریح کرد: مُسن ترین شهروند بخش شهاب نیز مادربزرگ ۹۰ ساله ای بود که علی رغم شرایط سخت جسمانی در روستای ریگو به پای صندوق های رأی آمد و رأی خود را به صندوق انداخت و هدف از حضور خود را به جا آوردن وظیفه ملی خود عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات در امنیت کامل برگزار شد و مشکل خاصی در این بخش وجود نداشت لذا جا دارد از زحمات همه عوامل برگزاری انتخابات که شبانه روزی با ما همکاری داشتند تشکر ویژه داشته باشم و از همه هموطنان عزیز خصوصا اهالی شهرستان قشم و بخش شهاب که در پای صندوق های رأی حاضر شدند نیز تشکر میکنم.
وی در پایان گفت: از درگاه خداوند متعال برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم خوب کشورم روزهای خوبی را آرزومندم.

مردم ریگو با ۸۳ درصد مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند رکوددار بخش شهاب شدند

برچسب ها: انتخابان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار