جانشین انتظامی ایلام؛
جانشین انتظامی ایلام گفت : تمام عوامل پلیس این استان در آیین چهارشنبه سوری آماده ‌باش کامل است و با هنجارشکنان برخورد جدی می‌کنند
کد خبر: ۱۱۵۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 06 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نجفی بیان داشت : ماموران پلیس به‌صورت محسوس و نامحسوس در آیین چهارشنبه‌سوری در مناطق مختلف استان حضور خواهند داشت و موارد تخلف رصد می‌شود.

وی افزود : خانواده‌ها باید در روزهای پایانی سال نسبت به رفتار فرزندان خود نظارت دقیق داشته باشند زیرا که همکاری و تعامل خانواده‌ها با پلیس در کاهش حوادث نقش بسزایی دارد.

سرهنگ نجفی ادامه داد : در ایام انتخابات تمامی رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در بستر فضای مجازی از سوی پلیس استان مورد کنترل و رصد قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد : تمامی ستادهای انتخاباتی در ایام انتخابات اخیر در اشراف کامل پلیس قرار داشت و هرجا که تخلف جزیی صورت گرفت در پرونده درج و هرجا که نیاز بود ارجاع داده می شد.

سرهنگ نجفی تصریح کرد : با برنامه ریزی های صورت گرفته همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام در استان اندیشیده شد و تمام تلاش مجموعه پلیس استان این بود که این انتخابات در سلامت کامل برگزار شود که به خوبی و بهترین شکل ممکن اجرایی شد.

وی گفت : هزار نیروی پلیس در سراسر استان  امنیت انتخابات اخیر استان را تامین کردند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار