سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه در هفته جوان در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 05 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، آمنه غلام ویسی، امروز سه‌شنبه (۱۵ اسفندماه) در جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان کردستان اظهار کرد: جوانان ما در طول ایام مختلف حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کرده‌اند و چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در صحنه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی باعث افتخار بوده‌اند.

وی به برگزاری بیش از ۸۰ برنامه در هفته جوان در استان اشاره کرد و افزود: افتتاح مرکز مشاوره ازدواج، برپایی نمایشگاه، برگزاری سمینار، اردو‌های راهیان پیشرفت، کارگاه‌های ازدواج و ارائه مشاوره رایگان در حوزه ازدواج، جمعیت و خانواده از جمله برنامه‌های این هفته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه دستورالعمل انتخاب جوان برتر از نیمه دوم دی ماه به استان‌ها ابلاغ شد، اظهار کرد: در ۱۰ حوزه و برای هر حوزه ۲۰ نفر معرفی شدند که با بارگذاری مستندات خود در سامانه، پس از داوری در هر حوزه سه نفر به‌عنوان نفر‌های برگزیده انتخاب شدند.

تجلیل از جوانان برتر استان کردستان

در این جشنواره، از ۳۰ نفر جوان برتر در بخش‌ها و حوزه‌های قرآنی، فیلم، موسیقی، ورزشی، ادبیات، کارآفرینی، فعال جهادی، فعال اجتماعی، دانش‌بنیان، رسانه و فضای مجازی و نخبه علمی و پژوهشی تجلیل شد.

در بخش فناوری‌های دانش‌بنیان، کاوه قادری بگه جان رتبه اول را کسب کرد و نوید رضایی و علی مقیمی در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

صباح سلطانی، محمد فتحی‌زاده و مژده شمالی در بخش فعال اجتماعی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش فیلم، فاطمه مرزبانی، اکو زندکریمی و گیتا فیضی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش ادبیات و شعر، علیرضا جعفری رتبه نخست را از آن خود کرد و مائده زارعی و سامان محمدی در رتبه‌های دوم و سوم جا گرفتند.

عبدالباسط رستمی، سید فرزاد خوان یغما و میلاد میرزایی در بخش کارآفرینی توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند و در بخش موسیقی نیز کارن احمدی، محمدروزبه نافعی و پارسا کریمی عناوین اول تا سوم را به‌دست آوردند.

در بخش قرآن و خادم اهل بیت، سیدپیمان احمدی، حمید وکیلی و فواد مولودی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و آریان نصرالهی، آرین علاقبند بهرامی و بختیار صمدی در بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

کژان رستمی و شیرزاد قادری و محمدمبین عظیمی توانستند عناوین برتر بخش ورزش را به خود اختصاص دهند و رتبه‌های برتر بخش فعال جهادی نیز به ترتیب به الیاس صفرخوانی، پیمان سبزی و شب بو احمدی رسید.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار