مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: راه‌اندازی قرارگاه خیریه دانشگاهیان استان به این دلیل است که دانشجویان در راستای انجام کار‌های نیک نقش آفرینی متفاوت‌تری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 04 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی گراوند ۱۴ اسفندماه در مراسم گلریزان پویش توشه عاشقی که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان و همکاری جهاد دانشگاهی استان در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: شاد کردن دل انسان از سوی خیرین قابل وصف نیست.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر در مجموعه دانشگاه‌های لرستان کار‌های خیر و عام‌المنفعه زیادی انجام شده، اما متاسفانه گاهی اوقات در نشر و بیان خوبی‌ها کم کاری می‌شود، بیان کرد: خیریه دانشگاهیان لرستان در راستای توان‌افزایی و اثرگذاری بهتر و بیشتر و انجام کار‌های خیر متفاوت‌تر راه‌اندازی شده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: جهاد دانشگاهی لرستان نیز بنا به حساسیت موضوع با جلسات و برنامه‌ریزی‌های اساسی در این مسیر گام‌های خوبی برداشته است.

گراوند عنوان کرد: اساسنامه اولیه خیریه دانشگاهیان لرستان، در حال انجام و پیش‌نویس آن تهیه شده است و مجموعه دانشگاه‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری لازم را داشتند و همه تلاش‌ها بر این است که در "قرارگاه خیریه دانشگاهیان" متفاوت‌تر از قبل کار‌های خوب و نیکی انجام شود.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰ خیریه فعال دانشگاهی در استان فعالیت دارند و هر هفته برنامه‌های مختلفی، چون اردو‌های جهادی را دارند و به موضوعات مختلف ورود پیدا کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه احیاء و توسعه کار‌های خیر، گام نهادن در مسیر ائمه اطهار (ع) است، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی قرارگاه خیریه دانشگاهیان به خاطر این است که دانشجویان در راستای انجام کار‌های نیک نقش آفرینی متفاوت‌تری داشته باشند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار