کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
 محمدصالح جوکار، درنخستین اقدام خود پس از اقبال مجدد مردم حوزه انتخابیه و پیروزی در انتخابات اخیر، باهمراهی مدیرعامل«شرکت شیوا نساج یزد»، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم‌غیرعمد اهداء کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 04 March 2024
 
 
 
به گزارش خیرگزاری تابناک یزد، همزمان با یکشنبه (۱۳ اسفند) علی عشقیان،مدیرعامل «شرکت شیوا نساج یزد»، با همراهی دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، و برگزیده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و به شکرانه این انتخاب مردم، با حضور در ستاد دیه استان, ضمن بررسی پرونده مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی, با وساطت دکتر محمد صالح جوکار، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی ۳ زندانی غیر عمد اهداء نمود.
 
این نیکوکار یزدی هدف خود از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند متعال عنوان نموده و در این خصوص گفت: به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) تصمیم گرفته تا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود مبلغی را جهت آزادی چند زندانی غیر عمد اهداء نموده تا این مددجویان که به دلایل غیر عمد در زندانها هستند نوروز را در کنار خانواده خود باشند.
 
گفتنی است؛ «دکتر محمد صالح جوکار»، در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن با ۸۱ هزار و ۶۳۴ رای از مجموع ۱۸۷ هزارو ۳۹۰ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه، به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار