مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: ۲۶۴ مرکز اقامتی با ظرفیت پذیرش پنج هزار و ۳۳۱ نفر طی شبانه روز در نقاط مختلف استان برای تعطیلات نوروز آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 04 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرزاد شریفی در نشست ستاد اجرایی سفرهای نوروزی استان ایلام، اظهار کرد: این مراکز اقامتی شامل هتل، خانه های بومگردی، مهمانپذیر، خانه مسافر، سفره خانه های سنتی و مجتمع های گردشگری است.

وی با بیان اینکه ایلام از سوی وزارتخانه به عنوان استان نوظهور گردشگری در کشور مطرح شده است، افزود: ستاد خدمات سفر استان در قالب ۱۲ کمیته اصلی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و ۲۷ دستگاه اجرایی در این کمیته‌ها فعالیت دارند.

شریفی ادامه داد: برنامه های ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استان ایلام از ۲۳ اسفندماه خواهد بود و امسال با وجود تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان اما برنامه های مفرحی برای مهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به همزمانی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان یادآور شد: با توجه به تجربه سال گذشته، امسال نیز برنامه ریزی های لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران انجام گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام اضافه کرد: از ابتدای نوروز تا نهم فروردین ماه برنامه های نشاط آفرین نوروزی در سطح استان برگزار می شود و بعد از این تاریخ با توجه به ایام شب‌های قدر و اهمیت این شب ها برنامه‌های مذهبی در سطح استان برگزار خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار