تولیت آستان قدس رضوی درجشن تلبس طلاب حوزه علمیه خراسان گفت: روحانیت وظیفه دفاع از اصل انقلاب و تبیین مبانی، فضیلت‎ها و خدمات انقلاب اسلامی را برای مردم دارند، البته در کنارش ضعف‌ها و مشکلاتی نیز در کشور هست که باید بیان شود؛ مردم از رفتار برخی مسئولان گلایه‎هایی دارند، شأن روحانیت بالاتر از آن است که بخواهند توجیه گر کاستی‌های مسئولان باشند.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ 28 February 2024

به گزارش تابناک رضوی حجت الاسلام مروی با بیان این مطلب اظهار کرد : رفتار ناسالم برخی مسئولان نباید از یک سو باعث دلسردی مردم و از سوی دیگر موجب الکن شدن زبان روحانیت در دفاع از اصل انقلاب، نظام و ولایت فقیه شود؛ مردم بسیار باهوش هستند و از روحانیت انتظار صداقت دارند.

وی گفت: مشکلاتی وجود دارد و مردم گلایه هایی دارند، مردم از بعضی مسائل در رنج هستند، اما آیا عدم حضور در پای صندوق‌های رأی شرایط را بهتر یا دشمن را جری‌تر می‎کند؟ برگزاری پرشور انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام هراس دارند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: انقلاب اسلامی روحیه شجاعت و استکبار ستیزی را در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان بیدار کرد؛ کشورهایی که هیچگاه جرأت نمی‎کردند در مقابل زورگویی‌های آمریکا بایستند امروز با الهام گیری از انقلاب اسلامی این شجاعت را یافته‌اند؛ انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در جهان فرو ریخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار