مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : با اجرای این طرح ۱۹ کیلومتر خط انتقال آب، ۱۲ روستای مجتمع گورابین این شهرستان با جمعیت ۲ هزار و ۷۶۸ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 26 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری بیان کرد : در راستای جبران کمبود آب شرب روستاهای مجتمع گورابین، شامل گوراب بالا، گوراب پایین زراب، هفتکده، بردی و سرکمر شهرستان دهلران که معمولاً در فصول گرم سال با مشکل کمبود، افت فشار و قطعی آب روبه‌رو بودند اقدام به احداث سه باب مخزن به حجم ۸۰۰ متر مکعب برای روستاهای هفتکده، زراب، و سرکمر کرد.

وی  اظهار داشت : در همین راستا شبکه توزیع آب روستاهای هفتکده، زراب و بردی به طول ۱۸ کیلومتر نیز اجرا شده است.

ناصری ادامه داد : با مجموع اقدامات انجام شده ۱۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۷۶۸ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی تاکید کرد : همزمان با این اقدامات خط انتقالی بطول ۱۹ کیلومتر برای انتقال آب از چشمه گوراب بالا تا مخزن جدید روستای هفتکده شروع که بعلت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد و با رایزنی‌های صورت گرفته این مشکل مرتفع شد که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته، این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

ناصری خاطرنشان کرد : آبفا با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در چند جبهه کاری در حال اجرای پروژه‌های آبرسانی بوده که امیدواریم با تکمیل آنها، ضمن تحقق وعده‌های دولت، آب شرب پایدار در دسترس مردم قرار گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار