آیین اختتامیه دوره آموزشی محیط یار برگزار و در این مراسم از محیط یاران برتر و مربیان برگزیده این طرح تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 24 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، امیر عبدوس مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: یکی از مهمترین راه‌های حفظ محیط‌زیست بی‌شک آموزش همگانی و ایجاد زمینه‌های مشارکت عمومی مردم به خصوص دانش‌آموزان در سطح کشور است و طرح محیط‌یار در این زمینه به عنوان یکی از طرح‌های شاخص آموزش و حفاظت محیط‌زیست است و می‌بایست از تلاش و کوشش‌های گسترده استان بوشهر در ایجاد و پیگیری این طرح در سطح مدارس استان تقدیر و قدردانی کرد.

عبدالرحمن مرادزاده مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر با اشاره به اهمیت آموزش در زمینه حراست از تنوع‌زیستی استان بوشهر، طرح محیط‌یار را یکی از برنامه‌های مشارکتی و آموزشی بسیار مهم این اداره کل قلمداد کرد و از اهمیت حفاظت از محیط‌زیست در قرآن کریم گفت.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در این طرح که با حمایت پتروشیمی پارس و اجرای شرکت گاما در سطح استان برگزار شد، در سال ۱۴۰۲ در همه شهرستان‌های استان اجرایی شد و تعداد ۳۷ مدرسه و ۵۴۷۰ دانش آموز را تحت برنامه‌های آموزشی خود قرار داد که در این میان تعداد ۵۶۶ محیط‌یار از میان این دانش‌آموزان آموزش حرفه‌ای دیده و به عنوان محیط‌یاران استان بوشهر معرفی شدند که در این مراسم اختتامیه از این محیط یاران تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس با تاکید بر عمل به مسوولیت‌های اجتماعی علی‌الخصوص در حوزه آموزش و حفاظت محیط‌زیست، از اجرای موفق طرح محیط یار در سطح استان بوشهر گفت و از همه دست اندرکاران این طرح قدردانی به عمل آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر، این مراسم با تقدیر از محیط یاران برتر و مربیان برگزیده این طرح تقدیر به کار خود خاتمه داد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار