استاندار بوشهر گفت: اکنون بیش از ۱۰۰۰ پروژه عمرانی در شهر‌های استان در دست اجراست.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 21 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی زاده در بازدید از طرح‌های عمران شهری در شمال استان بوشهر گفت: ارزش افزوده یک منبع بسیار خوبی برای شهرداری‌هاست که باید نهایت استفاده از آن برای پیشبرد کارها، عمران و آبادانی و توسعه شهر‌های شود.

وی افزود: شهرداران جوان از تجارب شهرداران و شهرداری‌هایی که کار‌های موفق انجام می‌دهند استفاده کرده و در زمینه کسب درآمد تلاش و همت مضاعف کنند.

محمدی زاده ادامه داد: شهرداران نباید فقط منتظر ارزش افزوده باشند و نباید عمده هزینه‌ها را از همین محل تامین کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: کل طرح‌های شهرداری‌های استان یک هزار و ۱۲۰ پروژه با ارزش ۱۱ هزار میلیارد ریال بوده و این در حالی است که تا امروز ۳۲ هزار میلیارد ریال به آن‌ها پرداخت شده است.

محمدی زاده بیان کرد: با توجه به اینکه امروز ساخت و ساز در شهر‌ها زیاد و گردشگری فعال و فرصت‌های کسب درآمد ارتقاء یافته، نیاز است که شهرداری‌ها اقدام به درآمدزایی کنند.

استاندار بوشهر گفت: شهرداران حق‌آلایندگی خود را پیگیری کنند و طبق قولی که از امور مالیاتی اخذ شده تا آخر سال به شهرداری‌های مشمول واریز خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی افزود: برخی از شهرداری‌ها طرح‌هایشان دچار عقب‌ماندگی شده که باید به سرعت و شتاب اجرایی کنند تا شاهد رضایت‌مندی مردم در مناطق مختلف باشیم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار