رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش تاثیرگذار دانشجویان در جامعه از این قشر به عنوان پیش‌قراولان مبارزه در جنگ ترکیبی‌ با دشمنان ملت ایران نام برد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 21 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «علیرضا شهرستانی» در همایش اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به اردوی راهیان نور، ضمن سخنرانی و ابلاغ پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، بیان کرد: در دهه هفتاد دشمن با تهاجم فرهنگی باورهای نسل جوان را هدف قرار داد.

وی اضافه کرد: سال ۱۳۷۸ رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به قدمگاه شهیدان دشت شلمچه تشریف بردند و آن سفر نورانی، سرآغاز راهی پربرکت به‌نام «راهیان نور» شد.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: در روزگاری که دشمن با ماهواره‌ها، فرهنگ را نشانه گرفته بود، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) ماهپاره‌ها را به ما نشان دادند.

شهرستانی ادامه داد: امروز دشمن جنگ دیگری با عنوان جنگ ترکیبی شروع کرده که جنگ مذهبی و سیاسی است و به جنگ باورهای ما آمده تا جوان ما را نسبت به آینده بی‌تفاوت کند.

رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: روح امید و امیدواری، که اصلی‌ترین سرمایه ملت شریف ایران است، امروز آماج حملات دشمن در جنگ ترکیبی است.

شهرستانی گفت: میدان جنگ امروز، میدان رسانه و تبلیغات است و ما باید همچون شهدایمان نسبت‌به این میدان جنگ حساس باشیم.

وی اضافه کرد: قطعاً شما دانشجویان، پیش‌قراولان این نبرد هستید و لازم است با تمام قوای فکری و معنوی خود، از تمامیت مرزهای اعتقادی و سیاسی دفاع کنید.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار