رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیرکل زندان‌های استان بوشهر با دو خانواده زندانیان نیازمند بوشهر دیدار و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 14 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیرکل زندان‌های استان و رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بوشهر در منزل دو نفر از زندانیان حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و ضمن بررسی پرونده قضایی از وضعیت معیشتی آنان نیز مطلع و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن اشاره به حمایت از این قشر آسیب‌پذیر گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر حمایت و رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند و با توجه به اولویت ترسیمی سازمان زندان‌ها و برنامه‌ریزی صورت گرفته هر هفته با همکاری و مساعدت مدیرکل زندان‌های استان و خیرین با حضور در منازل زندانیان با خانواده‌های آنان دیدار و گفتگو و مشکلات آنان را رسیدگی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از میزان، در این برنامه با اهداء سبد کالای معیشتی و هدایای نقدی به فرزندان این خانواده‌ها از آنان حمایت مادی و معنوی شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار