در آخرین روز از دهه فجر، کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری جیرفت افتتاح و کلنگ شهربازی این شهر به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 11 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، شهردار جیرفت در حاشیه تور خبری رسانه‌های شهرستان جیرفت با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارخانه بتن شهرداری جیرفت با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

هادی ربانی با اعلام بی‌نیازی شهرداری جیرفت از حیث خرید قطعات بتنی با افتتاح این کارخانه گفت: یکی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری جیرفت تولید و بی‌نیازسازی شهرداری از خرید ملزومات مصرفی است.

وی با اشاره به اشتغال ۴۰ نفری در این کارخانه افزود: این کارخانه توان این را دارد که با افزایش تولید نیاز شهرداری‌های جنوب استان را از حیث قطعات بتنی بر طرف کند.

شهردار جیرفت با اشاره به گلایه‌های مردم شهر جیرفت برای نبود یک شهربازی در این شهر گفت: عملیات اجرایی ساخت شهربازی شهر جیرفت در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ظرف ۲۰ روز آینده شروع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس: در این تور خبری خبرنگاران از روند احداث ۶ بوستان شهری، استخر پارک موزیکال آبی لاله بلوار امام علی (ع)، بلوار خیبر، بهسازی و زیباسازی خیابان کشاورزی، بلوار شهید باهنر، بلوار شهیدان فرخی، بهسازی و آسفالت خیابان شهید دستغیب، آسفالت خیابان شهید مدنی، بلوار بعثت بازدید کردند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار