معاون قضایی دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمانشاه از برگزاری میز خدمت در دادگستری کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 07 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین یوسف جلیلیان اظهار کرد: در راستای سند تحول قضائی که مورد تأیید و تأکید مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه است و همچنین به منظور همسو بودن با مردم، محرومیت زدایی و ملاقات چهره به چهره با افرادی که مشکل حقوقی دارند میز را به عنوان «میز خدمت» برگزار کردیم.

وی افزود: عنوان دیگر این میز «میز پاسخگویی» است و بدین واسطه پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم هستیم، امروز به واسطه میز خدمت که در دادگستری کرمانشاه برگزار شد، ارتباط به صورت مستقیم و چهره به چهره با ۳۳ نفر صورت گرفت.

سرپرست اجرای احکام مدنی دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: درخواست‌ها بیشتر در حوزه پرونده‌های مالی به ویژه دعاوی خانواده مانند مهریه، نفقه و اختلافات خانوادگی بود.

جلیلیان خاطرنشان کرد: تقاضای همیشگی من از مردم کرمانشاه این بوده و هست این است که با توجه به احترامی که افراد برای ریش سفیدان و معتمدان قائل هستند، دعاوی خود را به ریش سفیدی و سازش ختم کنند.

وی ادامه داد: آقایان و بانوانی داریم که در این راه برای حل دعاوی کمک می‌کنند، در غیر صورت اگر قصد مطرح کردن دعوای حقوقی دارند با آگاهی حقوقی اقدام کنند، به عنوان مثال سعی کنند از فضایی مانند امروز استفاده کنند که در نهایت با آگاهی به پیگیری امور خود بپردازند.

 میز خدمت پیش از ظهر امروز چهارشنبه (۱۸ بهمن‌ماه) به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه و بسیج ادارات در دادگستری کرمانشاه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار