مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از وجود بیش از ۱۲ هزار مترمربع سوله ذخیره اقلام خوراکی و استراتژیک در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 06 February 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه امداد جاده‌ای اصفاک بشرویه اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر ۴۵ مرکز عملیاتی فعال در راه‌های استان دارد.

وی افزود: بالگرد هلال احمر مستقر در استان بالای هزار میلیارد تومان ارزش مالی دارد در حالی که قبل از انقلاب هیچ‌گونه امکانات امدادی در این منطقه وجود نداشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امروز بیش از ۱۲ هزار متر مربع سوله ذخیره اقلام استراتژیک در استان وجود دارد و هر موقع بحرانی ایجاد شود می‌توان از اقلام ذخیره شده بهره برد.

کاوسی به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که به عنوان یک امدادگر از امکاناتی که نظام در اختیار استان قرار می‌دهد برای خدمت به مردم نهایت بهره را ببریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به کلنگ‌زنی احداث پایگاه امداد جاده‌ای اصفاک بیان داشت: مردم منطقه ضمن کمک به اجرای این پروژه در صحنه‌های اقتدارآفرینی مانند انتخابات نیز شرکت فعال داشته باشند.

کاوسی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر بی‌غرض است، اما بی‌تفاوت نیست بنابراین سعی داریم با خدمات جوانان، داوطلبان و امدادگران زمینه نشاط و امیدآفرینی و مشارکت بالا در انتخابات را ایجاد کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: پایگاه امداد جاده‌ای اصفاک واقع در کیلومتر ۳۰ محور بشرویه به طبس قرار دارد.

کاووسی افزود: این پایگاه در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع توسط خیر محترم حاج محمد صفرعلیزاده در سال ۱۳۹۹ به جمعیت هلال احمر اهدا شد.

وی اضافه کرد: میزان اعتبار برای تکمیل این پروژه ۲۰ میلیارد ریال است که استاندار و معاون امور عمرانی استانداری قول مساعد تخصیص مبلغ ۱/۵ میلیارد تومان را داده‌اند، ولی هنوز محقق نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: ۱۵ نجاتگر در این پایگاه مشغول به فعالیت می‌شوند.

کاوسی اظهار داشت: به جزء پایگاه سه راهی بشرویه واقع در کیلومتر ۴۵ محور بشرویه _فردوس و این پایگاه، حداقل یک پایگاه دیگر در محور بشرویه به دیهوک از مسیر شهر ارسک نیاز است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار