سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه فجر امسال سه جایگاه عرضه سوخت مایع در شهرهای طاقانک، فلارد و لردگان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی ۲۴ نفر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 06 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، ساسان تیموری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این استان دارای سه جایگاه سوخت بود، اما هم اکنون این استان دارای ۵۹ جایگاه عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی و ۴۱ جایگاه سوخت گاز است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: این شرکت دارای یک انبار و سه ناحیه در شهرکرد، لردگان و بروجن و یک مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون به صورت روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین و ۷۰۰ هزار لیتر نفت و گاز در جایگاه‌های استان عرضه می‌شود.

تیموری ادامه داد: فرآورده‌هایی که در سطح استان عرضه می‌شود شامل بنزین معمولی، سوپر و یورو است و نفت و گاز نیز به ۲ صورت معمولی و یورو به هم استانی‌ها عرضه می‌شود.

افزایش و نوسازی ۳۵ درصدی ناوگان نفت‌بری در دولت سیزدهم

وی عنوان کرد: بهینه‌سازی، احداث نیروگاه‌های خورشیدی، تعویض و ارتقا سیستم‎‌های شوفاژخانه‌های مرکزی در سطح منطقه و نواحی، تبدیل کلیه روشنایی‌ها و ال‌ای دی‌ها در دولت سیزدهم انجام شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش و نوسازی ۳۵ درصدی ناوگان نفت‌بری در استان، گفت: ۴۵ دستگاه نفت‌کش نیز با اشتغال‌زایی ۹۰ نفر به شبکه سوخت‌رسانی اضافه شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی این ۲ سال حدود ۳ هزار و ۶۰۰ خودرو عمومی به صورت رایگان دوگانه سوز شده است.

تیموری بیان کرد: به مناسبت دهه فجر امسال سه جایگاه عرضه سوخت مایع در شهر‌های طاقانک، فلارد و لردگان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی ۲۴ نفر افتتاح شد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز یک جایگاه عرضه سی ان جی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان با اشتغال ۶ نفر به بهره‌برداری رسید.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: طی این ۲ سال بالغ بر یک میلیون لیتر سوخت هواپیما برای ۶۱۸ پرواز تامین شده است.

۸ هزار و ۵۰۰ خانوار فاقد گاز طبیعی در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: ۸ هزار و ۵۰۰ خانوار فاقد گاز طبیعی در مناطق صعب‌العبور استان زندگی می‌کنند و سالانه ۱۱ میلیون لیتر سوخت به این مناطق ارسال می‌شود.

تیموری اظهار داشت: طی ۲۹ ماه گذشته بیش از ۱.۶ میلیارد لیتر فرآورده سوختی در سطح عرضه شده است.

وی گفت: طی سال جاری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان سوخت به گلخانه‌های استان و ۱۴۵ میلیارد تومان به بخش صنعت و ۷۵۰ میلیارد به بخش کشاورزی تحویل داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار