با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، آیین افتتاحیه گلزار مطهر شهدای روستای چاه تلخ به نمایندگی از ۴ گلزار ساماندهی شده، کلنگ زنی دو طرح صنعتی و جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸ 06 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ، «سید احسان عسکری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، «محسن ضامن فر» مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و «سید امیرتیمور موسویان» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور در شهرستان باشت، در برنامه‌های پیش بینی شده و آیین‌های گرامیداشت این ایام شرکت نمودند.

در جریان این روزکاری که با آیین افتتاحیه گلزار مطهر شهدای روستای چاه تلخ آغاز شد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، ضمن اشاره به مقام شامخ شهدا و تبریک ایام دهه مبارک فجر، پایبندی به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و خدمت بی منت به مردم را وظیفه همگان برشمرد.
وی در آیین کلنگ زنی طرح صنعتی فیلتر خودرو نیز با اشاره به پیش بینی سرمایه گذاری ۱۳ میلیارد تومان این طرح افزود: این طرح صنعتی با پیش بینی اشتغال ۷ نفر کلنگ زنی گردید که باعث تامین نیاز بازار داخلی استان، با تولید با کیفیت این محصول، می‌تواند در بازار کشور نیز رقابت نماید.
مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی طرح صنعتی فنس فولادی و رابیتس با پیش بینی سرمایه گذاری حدود ۲۰ میلیارد تومان گفت: پیش بینی اشتغال این طرح صنعتی ۱۲ نفر است که سبب کمک به کشاورزان و تامین نیاز این قشر زحمتکش خواهد شد.
پایان بخش روز پرکار حوزه اقتصادی استان در شهرستان باشت، برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی خان احمد این شهرستان بود که ضمن احصا مشکلات این شهرک صنعتی و تبادل نظر اعضا، در خصوص رفع موانع و ساماندهی وضعیت زیرساختی آن اتخاذ تصمیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار