در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های متمرکز دهه فجرشهرستان گالیکش از لوح ثبت ملی رویداد شهدای ۱۲ دی شهرستان گالیکش رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 05 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های متمرکز دهه فجرشهرستان گالیکش از لوح ثبت ملی رویداد شهدای ۱۲ دی شهرستان گالیکش رونمایی شد.

محمدرضا میرنیا فرماندار گالیکش در این مراسم اظهار کرد: امروز به مناسبت دهه فجر ۲۶ طرح و پروژه عمران روستایی بنیاد مسکن شهرستان گالیکش با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان و بهره‌مندی ۴ هزارو ۵۲۰ خانوار در ۳۳ روستا افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: از تعداد ۲۶ طرح و پروژه، تعداد ۱۰ طرح با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۶ طرح با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اقدامات خوب و مهم دولت سیزدهم خاطرنشان‌کرد: با پیگیری و تلاش دولت سیزدهم در شهرستان گالیکش، پروژه‌هایی مانند استادیوم ورزشی شهر گالیکش که بیش از ۱۹ سال بلاتکلیف بود در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان مورد توجه قرار گرفت و اعتباراتی خوبی تخصیص یافت.

وی گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۱۱۲ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۳۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۱۶۶ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

میرنیا بیان کرد: اعتبارات پروژ‌ه‌ها و طرح‌های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته‌است.

*مدیران جهادی فرصت پرداختن به حواشی ندارند
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در این مراسم گفت: یکی از شاخص‌های مدیران جهادی و بسیجی این است که شبانه‌روز در حال خدمت به مردم هستند و فرصت پرداختن به حواشی را ندارند.

سیدعلی مهاجر اظهارکرد: شورای اداری فرصت خوبی برای مدیران شهرستان است تا در کنار خانواده اداری و با استفاده از ظرفیت شورای تامین و ائمه جمعه بتوانند گره‌ها و مشکلات شهرستان را رفع نمایند.

وی تصریح کرد: شما مدیران در برگزاری انتخابات و حضور خود در روز انتخابات نهایت تلاش را داشته باشید و در کنار آن دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم را از خانواده خود، سپس بستگان و خانواده جمعیت کاری و اداری خود تبیین کنید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی توسط مدیران دستگاه اجرایی گفت: اگر مدیران از فرد و یا گروه خاصی در انتخابات حمایت کنند باعث شبهه و عدم انگیزه لازم در بین مردم خواهد شد و می‌بایست طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اصل بی‌طرفی را در برگزاری روند انتخابات رعایت کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار