کد خبر: ۱۱۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 05 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، قاسم میرزایی، مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج استان زنجان عصر امروز در حاشیه نهمین جشنواره علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه هم‌زمان با دهه فجر، نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: استان زنجان در زمینه علمی از استعداد‌های زیادی برخوردار است.

مسئول سازمان علمی‌پژوهشی بسیج استان زنجان تصریح کرد: به‌منظور تعیین سطح طرح‌های ارسالی در این جشنواره مولفه‌هایی نظیر مهارت‌های علمی در سطوح پایگاه‌ها و نیز توانمندسازی اقشار بسیج و محلات مد نظر بود.

مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج استان زنجان مشارکت دانشگاه‌ها، مراکز علمی، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، ابراز و استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره را از اهداف اصلی آن برشمرد و افزود: جشنواره جهادگران علم و فناوری هر ساله به منظور توانمندسازی نخبگان و ارج نهادن به تلاش‌های مبتکران بسیجی در عرصه‌های مختلف علمی در همه سطوح اعم از پایگاه‌ها و حوزه‌ها و تمام اقشار بسیج برگزار و طرح‌های برگزیده در این جشنواره برای داوری ارسال می‌شود.

وی بیان داشت: سازمان علمی پژوهشی بسیج دارای مأموریت‌های علمی، پژوهشی، برنامه‌های شاخص، حمایت از طرح‌ها اختراعات و جامعه نخبگان جوانی می‌باشد که در قالب ایده ارائه می‌شود.

میرزایی افزود: طرح‌ها و ایده‌ها در سامانه elmizanjan.ir بارگذاری و توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و نسبت به طرح‌های انتخابی حمایت‌های مادی و معنوی صورت می‌گیرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار