فرمانده انتظامي شهرستان ايلام:
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۴ یک سارق حرفه ای دستگیر شد
کد خبر: ۱۱۵۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 06 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت لوازم خودرو های سواری پارک شده ، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۴ قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات انجام شده مشخص شد،متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهای سواری شخصی ای که در کوچه های خلوت قرار داشت، در فرصت مناسبی درب را تخریب و محتویات داخل و صندوق عقب خودرو از قبیل ابزار و وسایل، محتویات و… آن را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری ۱۴ با بررسی دوربین های مدار بسته محل های جرم ، در نهایت هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

سرهنگ قدرت حیدری زاد گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه وی در یکی از محلات مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و با بازرسی از آنجا اموال سرقتی کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم ۳۷ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده محلات جانبازان،فرهنگیان،هفت چشمه و رزمندگان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده برای پیگیری پرونده به کلانتری ۱۴ محله جانبازان مراجعه کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار