سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشنواره رسانه و انتخابات ویژه اصحاب رسانه در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 04 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمدصادق درفشی روز یکشنبه گفت در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نخستین جشنواره رسانه ای" رسانه و انتخابات" با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی و ترغیب به مشارکت حداکثری در این رویداد مهم سیاسی برگزار می‌شود.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری افزود: این جشنواره بستری برای فعالان رسانه‌ای فراهم می‌کند تا با تولید محتوای خلاقانه و اثرگذار در روشنگری افکار عمومی، انتخاب اصلح و افزایش مشارکت کمک کند.
وی عنوان کرد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت این جشنواره گامی در راستای ترغیب خبرنگاران به فعالیت‌های بیشتر جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری است.
درفشی به اهداف این جشنواره اشاره و اظهار کرد: تحقق راهبرد‌های مقام معظم رهبری در باب مشارکت در انتخابات، ترغیب و تشویق اصحاب رسانه به تولید محتوای فاخر و اثرگذار در موضوع انتخابات، افزایش بصیرت و آگاهی عمومی نسبت به اهمیت انتخابات و انتخاب اصلح، ایجاد فضای پرشور و شعور انتخاباتی در جامعه، کمک به انتخابات آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از اهداف این جشنواره است.
وی افزود: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در موضوع اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، ویژگی نماینده اصلح، بررسی وظایف نمایندگان و تاثیر بر انتخابات، تبیین شاخص‌های انتخابات اصلح، آسیب شناسی انتخابات، نقش رسانه‌ها در تبیین و تشریح مسائل انتخابات، اخلاق انتخاباتی، انتخابات سالم، نقش تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات ارسال کنند.
سرپرست روابط عمومی استانداری با اشاره به شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره گفت: آثار تولیدی شرکت کنندگان باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد، رسانه باید لینک کوتاه تولیدات خود را به تفکیک نوع خبر، گزارش و مصاحبه در قالب پی دی اف به دبیرخانه ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شود که از ابتدای مردادماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشد، گفت: نوآورترین و خلاق‌ترین رسانه در موضوع انتخابات از بخش‌های ویژه این جشنواره است.
درفشی خاطرنشان کرد: به زودی از پوستر این جشنواره با دعوت از اصحاب رسانه و حضور مسئولان رونمایی می‌شود.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، گزارش خبری، مصاحبه، عکس، کلیپ، تیتر، یادداشت، موشن گرافی و اینفوگرافی برگزار می‌شود و آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شود که از ابتدای مرداد ماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشد.
وی بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری است و داوری آثار از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه برگزار و برگزیدگان ۲۵ اسفند معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار