مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام؛
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت : تامین بیش از ۹۰ درصد بنزین مصرفی استان از طریق انبارهای مبادی جنوبی کشور (ماهشهر و اهواز) با بُعد فاصله ۱۴۰۰ کیلومتر رفت و برگشت صورت گرفته که خوشبختانه این مهم بدون هیچ گونه چالشی و به موقع انجام پذیرفت.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 04 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ایدون اظهار داشت : مابقی بنزین مصرفی مورد نیاز استان از طریق خطوط لوله و انبار نفت شهید داریوش رضایی‌نژاد در شهرستان دره‌شهر تامین می‌شود.

وی افزود : پیگیری و ایجاد ناحیه در شهرستان آبدانان، احداث و راه‌اندازی ۴ باب نقطه عرضه سوخت شامل یک باب جایگاه CNG در شهرستان هلیلان و ۲ باب جایگاه بنزین و نفتگاز است و یکی از آنها به عنوان مجتمع خدماتی رفاهی فعالیت می‌کند و در این راستا جایگاه عرضه سوخت سیار در مرز مهران راه‌اندازی شده است.

ایدون ادامه داد : تعداد ۹ باب جایگاه تک منظوره CNG در استان فعال است و همچنین  تعداد ۱۰۵ فروشندگی نفت گاز و نفت سفید در مراکز مختلف سطح استان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی مطرح کرد : طرح منطقه‌ای کردن نفتگاز برای خودروهای نفتگاز سوز به صورت استانی اجرا گردیده که با ایجاد محدودیت در مقدار و تعداد کل سوختگیری در ۲۴ ساعت برحسب اینکه هر استان در چه کلاس منطقه‌ای سهمیه نفتگاز قرار گرفته است میزان سهمیه نفتگاز بر روی کارت‌های سوخت اصلاح می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت :  در استان ایلام نیز با اجرای طرح منطقه‌ای کردن در مصرف نفتگاز بخش حمل‌ونقل به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی صورت گرفته است، همچنین برای فرآورده بنزین نیز به صورت منطقه‌ای در هر مرحله سوختگیری مقدار سهمیه در مرکز استان و شهرستان‌ها کاهش یافته که این خود در جلوگیری از سوء استفاده احتمالی بی‌تاثیر نبوده است. 

ایدون خاطرنشان کرد : در شهر ایلام و مهران ۲ موکب جهت خدمت به زوار انجام وظیفه نموده‌اند که در یک سال گذشته این شرکت طی ۴ مرحله کمک های مومنانه معادل ۲۵۰ میلیارد ریال را انجام داده است.

وی تاکید کرد :  ذخیره‌سازی و تامین سوخت جایگزین واحدهای صنعتی استان در شرایط افت یا قطع فشار گاز طبیعی در فصل سرما برای واحدهای صنعتی از جمله پتروشیمی ایلام، کارخانه سیمان و همچنین واحدهای مرغداری فعال که از گاز شهری استفاده می‌کنند نیز انجام پذیرفته است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار