مدیرگروه صندوق بیمه کشاورزی استان کرمانشاه از پرداخت غرامت خشکسالی به کشاورزان کرمانشاهی حداکثر تا پایان آبان ماه امسال خبرداد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 20 October 2015
مدیرگروه صندوق بیمه کشاورزی استان کرمانشاه از پرداخت غرامت خشکسالی به کشاورزان کرمانشاهی حداکثر تا پایان آبان ماه امسال خبرداد.

فرشاد صابری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پرداخت غرامت خشکسالی  سال زراعی گذشته به کشاورزان کرمانشاهی گفت: علی رغم تعیین ردیف اعتباری تاکنون مبلغی از سوی دولت به صندوق بیمه کشاورزان به این منظور واریز نشده است.

وی علت تاخیر در پرداخت غرامت به کشاورزان از سوی صندوق بیمه کشاورزی را تاخیر دولت در واریز ردیف بودجه ای تعیین شده دانست و گفت:دولت نیز کمبود منابع مالی را علت این تاخیر در واریز مبلغ مذکور عنوان کرده است.

مدیرگروه صندوق بیمه کشاورزی استان کرمانشاه گفت: البته دولت به ما قول هایی داده که در اولین فرصت و حداکثر تا پایان آبان ماه امسال مبلغ مذکور را واریز کنند تا صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان نیز بتواند به تعهداتش در این زمینه عمل کند.

وی ردیف اعتباری تعیین شده برای غرامت خشکسالی استان کرمانشاه طی سال زراعی گذشته را ۱۰۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: طلب صندوق بیمه کشاورزی استان از دولت ۵ تا ۵ و نیم برابر این مبلغ است که سال های قبل صندوق به کشاورزان پرداخت کرده و هنوز از دولت دریافت نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار