فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد؛
- فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از بهره‌برداری از ۷۱ پروژه ویژه دهه فجر در دیار سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 03 February 2024

خسرو آرنگ در حاشیه برنامه‌های دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگارتابناک گیلان اظهار کرد: دهه فجر تبلور اراده ملت به رهبری و مدیریت داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی، این مهم را خصیصه ارزشمند انقلاب برشمرد و افزود: شکل گیری، دوام و قوام انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی و برخاسته از اعتقادات مردم صورت گرفته است.

فرماندار آستانه اشرفیه به مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی قبل و پس از آن پرداخت و بیان کرد: در کنار تحریم‌ها و فشارهای روانی دشمن امروز در کشور بیش از ۴۵ هزار پروژه و طرح در حال اجرا است.

آرنگ از اجرای بیش از ۱۵۰۰ پروژه در گیلان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد پروژه‌ها یا در مرحله بهره برداری قرار دارد یا در حال اجرا است.

وی از اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های دولت سیزدهم در آستانه اشرفیه خبر داد و افزود پروژه‌های پل کابلی، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی، محور راه آستانه به کیاشهر از پروژه‌های شاخص این دولت که در حد پروژه‌های استانی و ملی با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در حال اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.

فرماندار آستانه اشرفیه از بهره‌برداری ۷۱ پروژه ویژه دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: عمده پروژه عمرانی با در نظر گرفتن اعتبار در حوزه پسماند، توسعه شبکه برق، آب، آموزش و پرورش و لایروبی انهار صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار