مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پایگاه‌ها و تیم‌های عملیاتی این استان در ۱۴ پایگاه امداد و نجات بین شهری و هشت مرکز پشتیبان در حالت آماده‌باش برای امدادرسانی هستند.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 02 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، حکمت‌اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام سازمان هواشناسی در خصوص هشدار وقوع کولاک برف و بارش شدید در نواحی غرب، شمال غرب و سایر مناطق کشور تیم‌های عملیاتی و خانه‌های هلال در همه مناطق استان در حالت آماده‌باش برای پاسخگویی به حوادث احتمالی ناشی از این شرایط جوی شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۱۲ پایگاه ثابت و ۲دو پایگاه موقت امداد و نجات هلال احمر در محور‌های مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۰۰ امدادگر و نجاتگر به صورت روزانه آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم‌های واکنش سریع، تیم توانا (بانوان امدادگر) آنست، کوهستان و امدادهوایی نیز آماده باش هستند، یادآور شد: در کنار این تیم‌ها، برای پاسخگویی به موقع و سریع به حوادث احتمالی یک فروند بالگرد، یک دستگاه قایق جی مینی و سایر تجهیزات نجات نیز در صورت نیاز در عملیات‌ها به‌کارگیری خواهد شد.


هاشمی تاکید کرد: هموطنان هنگام هشدار وقوع کولاک و بارش برف و باران از صعود به ارتفاعات و تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار