معاون قضایی دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمانشاه:
معاون قضایی دادگاه های عمومی و انقلاب و فرمانده پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه از ملاقات چهره به چهره حقوقدانان در راستای حل مشکلات مردم در مسجد جامع خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 02 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین یوسف جلیلیان اظهار کرد: از رسانه‌ها و مسئولین درخواست داریم که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم عزتمند کشور تبیین و تشریح کنند.

وی افزود: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای سیاسی حاکم بر انقلاب اسلامی توسط فرزندان ایران اسلامی به دست آمده است.

معاون قضایی اجرای احکام مدنی دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز با هماهنگی با سپاه نبی اکرم (ص)، بسیج حقوقدانان و دستگاه قضا به عمل آمده در مسجد جامع کرمانشاه حاضر شده‌ایم.

وی ادامه داد: هدف این است که نمازگزاران حاضر در مسجد مسائل و مشکلات حقوقی خود را بیان کنند و ما تا جایی که توان داریم با همراهی و همکاری بسیج حقوقدان و همکاران قضایی سوالات حقوقی مردم را پاسخگو هستیم.

جلیلیان بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌ها از قبل انجام شده و هدف بیشتر بر این‌ موضوع است که تسهیل امور مردم به صورت چهره به چهره انجام گیرد و ما تا زمان آغاز نماز جمعه در خدمت مردم هستیم.

وی تشریح کرد: در راستای سند تحول قضائی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضائیه و رئیس دادگستری استان کرمانشاه است، ما به صورت مستمر و مداوم در مساجد حاضر هستیم و سعی می‌کنیم که ملاقاتی چهره به چهره با مردم داشته باشیم.

معاون قضایی اجرای احکام مدنی دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این سند به صورت کامل مباحث و مسائل حقوقی تعریف شده و هدف عمده از آن عدالت محوری و رضایت مردم است.

برچسب ها: تابناک ، کرمانشاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار