استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ۱۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم فقط برای تونل کبیرکوه هزینه شده و این طرح در سفر رییس جمهور به استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 02 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در جمع مردم شهرستان آبدانان بیان داشت : امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه استکبار جهانی فراگیر شده و انسان های آزادیخواه یک جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم نظام سلطه تشکیل داده اند.

وی گفت :  ابر طرح تونل کبیرکوه به عنوان بزرگترین پروژه راهسازی کشور زیباترین پاداش و شیرین ترین هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای مردم شریف این شهرستان است.

 بهرام نیا ادامه داد : تونل کبیرکوه با چهار هزار و ۸۰۰ متر طول بدنه اصلی، هفت قطعه تونل کوچک به طول ۱۵۰۰ هزار متر ( جمعا به طول ۶۳۰۰ کیلومتر)، با ۱۴ متر عرض و ۸/۸ متر ارتفاع بعد از تونل در حال احداث اتوبان تهران- شمال با ۶.۲ کیلومتر، دومین تونل بزرگ جاده ای کشور است.

وی خاطرنشان کرد : احداث و افتتاح تونل بزرگ کبیر کوه بیانگر منزلت و اهمیت خدمت به مردم استان ایلام در نگاه و نظر دولت کار و کرامت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار ایلام گفت :  ۳۲۶ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۳۷ هزار ۹۴۰ میلیارد ریال در استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

بهرام نیا اظهار داشت : ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، اما روز به روز در حال پیشرفت است که این یک افتخار بزرگ است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار