استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن است که با دست خالی در مقابل استکبار جهانی پیروز شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 01 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری عصر امروز در شورای اداری شهرستان فرخشهر گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن است که با دست خالی در مقابل استکبار جهانی پیروز شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاثیرات و خدمات انقلاب باید برای نسل جوان بیان و امیدآفرینی شود، یکی از اقدامات مدیران در دهه فجر باید دیدار و صحبت چهره به چهره با مردم باشد.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته اقدامات خوبی در فرخ‌شهر انجام شده است که ارتقای آن به شهرستان مهم‌ترین آن‌ها است.

حیدری اضافه کرد: فعال شدن نهضت ملی مسکن در فرخ‌شهر، تامین آب شرب پایدار، فعال شدن پروژه ساخت مصلی و ساخت حوزه علمیه از مهم‌ترین اقدامات انجام شده دولت فعلی در این شهرستان است.

وی بیان کرد: دشمن برای انتقام از انقلاب و ایران ۲ راهبرد کاهش سرعت دستاورد‌های انقلاب و تضعیف این دستاورد‌ها را در پیش گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر سرعت بخشیدن به پروژه نهضت ملی مسکن فرخ‌شهر تاکید کرد و گفت: احداث مجتمع دامداری در ایرانچه، ساخت مجتمع ورزشی فرخ‌شهر، ایجاد نمازخانه بین راهی باید در دستور کار مسؤولان مربوطه قرار بگیرد و فرماندار به صورت جدی پیگیر تخصیص بودجه باشد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: اشتغال خانگی می‌تواند در اقتصاد تحول ایجاد کند و بانک‌ها پرداخت این تسهیلات را در دستور کار قرار دهند تا کار مردم به بهترین نحو انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار