استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن از همه ظرفیت خود برای تضعیف انتخابات استفاده می‌کند اما مردم هوشیار، با بصیرت و همیشه در صحنه این استان با حضور خود در پای صندوق‌های رای نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 01 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور، گفت: دشمن در حال حاضر می‌خواهد با کارشکنی و نفوذ از شتاب پیشرفت انقلاب اسلامی ایران بکاهد و در بین مردم ناامیدی ایجاد کند زیرا منافع شیطانی و مادی آنان به خطر افتاده لذا در حال برنامه‌ریزی است که نظام را از طریق رسانه‌ها ناکارآمد جلوه دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رهبر انقلاب برنامه‌های مبتکرانه زیبایی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در هفته جاری داشتند و از نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور بازدید کردند که این نمایشگاه گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ دستاورد مهم به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، کشاورزی، عمرانی، ورزشی و بهداشتی در سراسر کشور شکل گرفته است که در برخی از این دستاوردها جزو کشورهای اول و دوم جهان هستیم.

حیدری اضافه کرد: جهاد تبیین یکی از راهکارهای مقابله با راهبردهای شیطانی دشمن است که دستگاه‌های اجرایی باید در بخش‌های خود تفاوت قبل و بعد از انقلاب را بررسی و در دهه فجر به گوش مردم و نسل جوان برسانند.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت فعلی، یادآور شد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده است و چهارمحال و بختیاری در مدار توسعه قرار گرفته و طی سفرهای رئیس‌جمهور و هیات دولت به این استان اعتبارات قابل توجهی برای ایجاد صنایع تبدیلی، تامین آب شرب پایدار و فعال نمودن پروژه‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تمام مدیران و مسؤولان وظیفه دارند، کمر همت ببندند و با اقدام و کار جهادی توطئه‌های دشمن را خنثی کنند زیرا انقلاب در مسیر بلوغ و پختگی قرار گرفته است و این پیشرفت مرهون تفکر انقلابی است.

وی تصریح کرد: دشمن از همه ظرفیت خود برای تضعیف انتخابات استفاده می‌کند اما مردم هوشیار، با بصیرت و همیشه در صحنه این استان با حضور خود در پای صندوق‌های رای نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: انتخابات شب قدر نظام است چرا که در این امر سرنوشت ملت ایران برای چهار سال مشخص می‌شود و مردم با حضور در پای صندوق‌ها در سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار