مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر هفت پروژه عمرانی با تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 31 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، رضا صفاری با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، از افتتاح ۲۲ هزار میلیارد ریال پروژه و طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این ایام خبر داد و اظهار کرد: از جمله پروژه‌های عمرانی قابل بهره برداری می‌توان از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت، ایستگاه تقلیل فشار گاز پارک صنعتی لیا، شبکه روشنایی توسعه شهرک‌های صنعتی لیا و کاسپین، اصلاح و ترمیم زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار وردوی شهرک صنعتی لیا نام برد.

وی سرمایه گذاری برای این پروژه‌های زیربنایی و عمرانی را ۸۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: دو طرح صنعتی نیز که در زمینه تولیدی محصولاتی از قبیل محصولات سلولزی، انواع دستمال کاغذی، پوشک بچه و انواع مواد شوینده و بهداشتی در شهرک صنعتی خرمدشت فعالیت خواهند داشت، در دهه فجر با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۱ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۳۳۰ نفر، رسماً به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در ادامه از آغاز عملیات احداث اولین شهرک تخصصی انرژی خورشیدی کشور در استان قزوین و در منطقه شال بوئین زهرا خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر با آماده سازی ۱۰۰ هکتار در فاز نخست و واگذاری ۱۵ هکتار از این اراضی به ۳۱ متقاضی سرمایه گذاری و با هدف تولید ۱۵ مگاوات برق از طریق پنل‌های انرژی خورشیدی آغاز شده که در دهه مبارک فجر دفترچه قرارداد آن به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: مابقی اراضی فاز نخست این شهرک تخصصی با تکمیل زیرساخت‌ها و با تولید ۲۵ مگاوات برق از طریق پنل‌های انرژی خورشیدی به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار