برد پیت هرگز فاش نکرد که برای جوانی چهره زیر تیغ جراحی رفته است یا خیر اما دکتر جانی حدس می‌زند که او لیفت صورت انجام داده باشد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 31 January 2024
پس از وایرال شدن ویدئوی یک پزشک در تیک تاک که در مورد چهره جوان برد پیت اظهار نظر کرده است، گمانه‌زنی‌ها درباره انجام عمل زیبایی لیفت صورت از سوی او بالا گرفته است.
 
طرفداران این بازیگر ۶۰ ساله پس از انتشار تصاویر او در مسابقات ویمبلدون سال گذشته او را به عنوان «بنجامین باتن» واقعی توصیف کردند.
برد پیت در فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» ساخته سال ۲۰۰۸ دیوید فینچر، نقش مردی را بازی کرد که به صورت یک پیرمرد متولد و هر سال جوان‌تر شد.
 
برد پیت
 
حالا دکتر جانی بتریج، متخصص زیبایی صورت در ویدئویی مدعی شده که یک سرنخ کلیدی وجود دارد که برد مخفیانه جراحی زیبایی انجام داده که می‌تواند بیش از ۱۰۰ هزار پوند هزینه داشته باشد و دوره بهبودی آن دو تا سه ماه است.
 
برد پیت هرگز فاش نکرد که زیر تیغ جراحی رفته است یا خیر اما دکتر جانی حدس می‌زند که او لیفت صورت انجام داده باشد.
 
او عکس‌های این ستاره هالیوودی در مراسم جوایز اسکار ۲۰۲۰ را با تصاویر او در جولای گذشته در مسابقات ویمبلدون مقایسه کرد.
 
برد پیت
 
دکتر جانی گفت: «این اوست در چهار سال پیش و می‌توانید ببینید که علائم طبیعی پیری را نشان می‌دهد. خطوط عمیق، کاهش حجم در ناحیه چشم و وسط صورت و مقداری شلی پوست در قسمت تحتانی صورت.»
 
او ادامه داد: «در مسابقات ویمبلدون سال گذشته بود که تغییر ظاهر او مورد توجه قرار گرفت. به تغییرات صورتش نگاه کنید. ببینید وقتی از پهلو به او نگاه می‌کنید چقدر جوان‌تر به نظر می‌رسد. می‌توانید ببینید که تغییر در خطوط پایین صورت او واقعاً چشمگیر است و با دیدن این جای زخم می‌توانید متوجه شوید که این مربوط به لیفت صورت است.»
 
برد پیت
 
در اینجا دکتر جانی ادعا کرد که روی گوش برد پیت جای اسکار لیفت صورت را می‌توان دید.
 
او توضیح داد که طی این عمل پوست اطراف بلند می‌شود که می‌تواند شکل و موقعیت لاله گوش را تغییر دهد و گفت: «سه سال تفاوت بین این عکس‌ها وجود دارد و تغییرات در قسمت پایینی و میانی صورت کاملاً واضح است.»
 
برد پیت
 
 
 
برد پیت
 
به نظر این پزشک برد پیت نمونه‌ای عالی از یک جراحی لیفت صورت است که به خوبی انجام گرفته است.
 
او گفت چنین درجه‌ای از لیفت صورت به روشی غیر از جراحی امکان‌پذیر نیست.
 
برد پیت قبلاً در مصاحبه‌ای وقتی در مورد روتین زیبایی‌اش سوال شد با خنده گفت: «من با ذهنیت روستایی بزرگ شدم… روزی یک بار صابون بزن و بعد برو پی کارت. و من فکر می‌کنم که ما یاد می‌گیرم که اگر خودمان را دوست داشته باشیم و کمی بهتر با خودمان رفتار کنیم مزایای طولانی‌مدتی خواهد داشت. بنابراین فقط کافی است سالم پیر شوید.»
 
او یکی از عوامل موثر در ظاهرش را مربوط به تصمیم به ترک سیگار دانست./ح
 
روزیاتو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار