رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام گفت : در جلسه اخیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام، اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی مصوب شد
کد خبر: ۱۱۵۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 30 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ مجیدی اظهار داشت : پیرو رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با دستگاه‌های متولی، ۵ منطقه حاشیه‌ای به شهر ایلام ملحق و در آینده نزدیک کارهای عمرانی در این مناطق انجام خواهد شد.

وی گفت : در شورای ششم و خاصه شهردار ایلام نگاه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر وجود دارد و اعتبارات خوبی برای توسعه مناطق حاشیه شهر در بودجه ۱۴۰۲ و همچنین در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ پروژه های مناسبی لحاظ و پیش بینی شده است. 

مجیدی ادامه داد : در سال ۱۴۰۳ پروژه‌های خوب عمرانی هم در هسته مرکزی و مرکز شهر و هم در مناطق حاشیه پیش بینی شده که حمایت متولیان امور عمرانی در شهر ایلام را می‌طلبد تا مشکلات و موانع ایجاد شده بر سر راه  این پروژه‌ها مرتفع شود. 

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام خاطرنشان کرد : در حال رایزنی‌ با شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی و کلیه مسئولین مرتبط در جهت الحاق مناطق دیگر، از حاشیه شهر به شهر ایلام از جمله منازل و زمین‌های موجود در محدوده دهکده المپیک، قسمت‌هایی از رزمندگان و جانبازان و دیگر مناطقی که فعلاً به شهر ملحق نشده اند، جهت اولویت قراردادن این مناطق در بررسی طرح تفصیلی هستیم که انشاءالله در آینده نزدیک با گنجاندن این مناطق، در طرح تفصیلی و الحاق به شهر گام بلندی در جهت توسعه شهری و کمکی در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در این مناطق انجام می‌شود. /ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار