جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حالی که خبرنگاران در انتظار رئیس و نایب رئیس برای برگزاری جلسه بودند، برگزار نشد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 29 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه پیش از ظهر امروز دوشنبه (نهم بهمن‌ماه) بنا بر ارسال دعوت‌نامه توسط رئیس شورا مقرر به برگزاری بود، اما دقایقی پیش از آغاز، عدم برگزاری جلسه با ارسال پیامک به اعضای شورا اعلام شد.

احسان حیدریان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: بنا بر دعوت‌نامه‌ای که برای اعضای شورا ارسال شد، مقرر شده بود که پیش از ظهر امروز جلسه‌ای با حضور شهردار کرمانشاه تشکیل شود.

وی افزود: در ابتدا زمان جلسه به ساعت ۱۲ ظهر موکول و سپس عدم برگزاری آن اعلام شد، اعضای شورا از دلیل عدم برگزاری جلسه مطلع نیستند و این امر توسط هیئت رئیسه شورا صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: دستور جلسه شامل نامه‌های وارده و لوایح بود، همچنین با توجه به اینکه در آستانه پایان سال هستیم موضوع اصلاح بودجه مطرح است که اقدامات لازم در راستای آن صورت گیرد.

به گزارش خبرآنلاین کرمانشاه، جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه مدت‌ها تشکیل نشد که با هشدار شورای حل اختلاف استان، اعضای این شورا متعهد به برگزاری جلسات منظم شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار