مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از فراخوان ثبت نام طرح باشگاه بچه های مسجد «یاوران مسجد» با رویکرد افزایش تعداد و ظرفیت کانون های فرهنگی مساجد در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 29 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، حجت السلام و المسلمین با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از سیاست های محوری جاری در ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بحث افزایش ظرفیت اعضا و کانون های فرهنگی در مساجد است که این موضوع در دستور کار ستاد کانون های خراسان رضوی نیز قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طرح باشگاه بچه های مسجد «یاوران مسجد» با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون های مساجد، کمک به تشکیل حلقه های میانی در سطح مساجد، توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون‌های معین، فعالان مسجدی در دست اجرا می باشد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در خصوص اهداف این باشگاه گفت: فراهم نمودن بستری برای ارائه خدمت به بچه های مسجد، افزایش تعداد اعضا و تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد و پیوند شبکه کانون های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی، فرهنگی از جمله اهداف این باشگاه است.

وی تصریح کرد: بچه های مسجدی با عضویت در کانون ها و ثبت نام در سامانه بچه های مسجدی می توانند با عضویت در کانون فرهنگی مسجد محله خود یا هر یک از کانون های فعال مساجد شهر محل سکونت خود ضمن استفاده از خدمات و مشارکت در فعالیت های کانون ها از جوایز و هدایایی که در این باشگاه در نظر گرفته شده است نیز بهره مند شوند.

حجت السلام و المسلمین افکار ادامه داد: مدیران کانون ها نیز با جذب اعضای جدید و یا مساجدی که کانون فعال ندارند با ثبت کانون فرهنگی جدید در مسجد خود می توانند ضمن اجر معنوی و مشارکت در این امر مهم، از حمایت ها و هدایای در نظر گرفته شده نیز بهره مند شوند.

وی در خصوص روش شرکت در طرح تصریح کرد: مرحله اول برای عضویت در باشگاه بچه های مسجد ثبت نام و افزایش اعضا در سامانه وسپس تکمیل مشخصات فردی اعضا و تکمیل کادر و ارکان کانون است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی بازه زمانی این فراخوان را ۷ بهمن لغایت ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد و افزود: به کانون ها و اعضای شرکت کننده در طرح به صورت هفتگی و به قید قرعه جوایزی از جمله لب تاپ، کمک هزینه سفر زیارتی عتبات و مشهد، کمک هزینه برگزاری اردو، پاور بانک، سیم کارت و... اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار